7

2.3K 150 22
                                    

Medya defne

Beyzanın yanına geldiğimizde gözleri emrenin gözleri gibi sarının en yoğun tonuydu ve ellerinden ateş çıkıyodu. Mertde onun bu halini görünce beni duvarla arasına alıp başımı göğsüne yasladı. Tam o sırada büyük bi gürültü koptu. Mert hemen beni bırakıp beyzanın yanına gitti. Tabii bende.

Bu sefer beyzada öldürdüğü iki kişide yerde yatıyodu. Hemen beyzanın yanına oturup başını dizime koydum.

"Kızım kendine gel? Mert ne oldu beyzaya !"

"Bilmiyorum ama gücü cok yoğundu. Tabii aynı zamandada tehlikeli !"

"Peki şu an iyimi?"

"O melez defne, tabii ki iyi. Sadece bayılmış. Ben şunları kaldırıyım ortadan. Sende beyzayı salona yatır."

Başımı olumlu anlamda sallayıp beyzayı kucakladım. Daha sonrada götürüp salona yatırdım. O anda gözlerini açıp bana sarıldı.

"Anne?"

"Kızım? İyimisin?"

"İyiyim. Sen iyimisin?"

"Bende iyiyim."

"Mert abi? Onu gördüm o sırada seni korumak icin sırtını bana döndü. Anne adım kadar eminim şu an yaralı olduğuna."

"Tamam sen burda dur ben ona bakıp gelicem"

"Tamam."

Beyzanın yanından kalkıp koşarak mertin odasına gittim. Sırtı bana dönüktü ve üstünde hiç bişey yoktu.

Sırtındaki derin yarayı görünce yüzümü ekşittim.

Hemen yanına gidip elimle orayı kapladım. Ablam söylemişti ikizlerin birbirlerini böyle iyileştirebilecegini.

Elimle yarasını ovaladıktan sonra orayı sardım. Mertse hiç hareket etmeden bekliyodu. İşim bitince önüne geçip yüzünü iki elimin arasına aldım.

"Teşekkür ederim. Sen olmasan...çok ağır yaralanabilirdim."

"Önemli değil. Asıl ben sana teşekkür ederim. Senin bana verdigin sevgiyi değeri bu zamana kadar kimse vermedi."

"Ailen?"

"Benim ailem yok"

"Ne demek yok ? Biz varız artık ! Sana aileni sorduklarında bizi söyliyceksin"

"Teşekkür ederim. Sen gerçekten harika birisin."

Merte tekrar gülümsedim ve odadan çıktım. Beyzanın yanına gittiğimde ağladığını görünce yanına kosarak gittim.

"Annecim? Ne oldu?"

"Anne ben babamı özledim."

"Kızım baban gelicek."

"Gelmiycek !"

"Beyza gelicek dedim."

"Hayır ! Yalan söylüyosun !"

Ben beyzanın bana bağırışlarını izlerken mertin sesini duyunca sakinleşti.

"Beyza abicim, bak diyorum ki bugün hep birlikte yemeğemi gitsek? Ne dersin? Hem biraz gezmiş olursun?"

"Olur. Ama ondan sonra babamı bulucaksın?"

"Tamam bulucam."

*******

Üzerimi giydikten sonra beyzanın yanına gidip saçını yaptım.

"Anne cok güzel olmuşsun" medyadaki hali

Son Melez Son Kurt 4-askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin