SELİN YILMAZ
21 yaşında. Ali'yi deliler gibi seviyor. Ailesine çok düşkün, ailesinin her istegini yerine getirmeye çalışıyor. Abisi Emre'yi çok sever. Ablası Nazlı ile pek anlaşamazlar ama birbirleri için herşeyi yaparlar. Zengin ama herşeyi para ile satın alabilecegi düşüncesi yoktur. Sevimli, süslü, hayvanları çok sever. İki kedisi var. Gece ve Bulut. Tasarımcı. Babasının yanında giyim ile ilgili tasarımlar yapıyor. Asistanı Suna aynı zamanda Nazlı'nında asistanı. Suna aynı zamanda en yakın arkadaşı. Ailesi ile yaşıyor. Annesi Güneş Yılmaz, babası Zafer Yılmaz.
ALİ MERTOĞLU
25 yaşında. Selin'i deliler gibi seviyor. Ailesine pek düşkün degil ama kuzenleri Savaş ve Tuğçe'ye çok değer verir. Sevgiye muhtaç, zengin ama herşeyi para ile satın alabilecegini düşünmez. Hayvanları sever ama aynı zamanda korkar. Babasının yanında çalışıyor. Asistanı İpek. Annesi Sevilay Mertoğlu, babası Haluk Mertoğlu.
MURAT SARSILMAZ
27 yaşında. Selin'i seviyor. Tekstil firmasında yönetici. Yakın zamanda bir firma ile ortak olacak. Annesini küçük yaşta kaybetti. Babası Nejat, üvey annesi Derya. Üvey kardeşi Doruk'u çok sever öz kardeşi gibi. Parayla herşeyi satın alabilecegini düşünür. Çağla asistanı.
ZAFER YILMAZ
Selin'in babası. Eşi Güneş'i ve çoçuklarını çok sever. Yöneticiliği oglu Emre'ye vermeyi düşünüyor. En yakın zamanda bir tekstil firmasıyla ortak olacak. Çoçukları Nazlı, Selin ve Emre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrılık Zamanı
FanfictionBirbirlerini deli gibi seven Selin ve Ali, Selin'i çok seven Murat, Selin'i Murat ile evlendirmeye çalışan Zafer, Bu durumdan memnun Murat, Bu durumdan memnun olmayan Selin ve Ali,