Annem le babam geçen sene trafik kazası falan filan değil hikayem×!×!
Ben yağmur annem de var babam da fakat ayrılar. Ben babamla yaşıyodum oysa 18 yaşımı doldurunca farklılaştı. Selin le yaşıyorum. Kendisi küçüklükten beri en yakın arkadaşım. Birde size bahsetmem gereken bir şey daha kaldı. Azıcık sakarım.
Okulda ufak sakatlıklarım olsada şu zamana kadar yürek yiyip bana gülebilen yoktur. Okulda üniversite sona gittiğim için okulun büyüklerindenim ayrıca ne pöpülerim ne de ezik falan.
"Selin kahvaltı etmicem ben. Sen bi şeyler yiceksen hızlı ol" diye bağırdım. Ses gelmeyince odasına gittim. Hala uyuması beni sinirlendirmişti. "Selin hala uyuyomusun inanmıyorum!" diye bağırdım sinirle. Ondan bir ses çıkmayınca yanlarından dürttüm. Oralarından aşırı huylanırdı. Ama hala kalkmamıştı. Gitgide korkutuyordu. Şimdiye hemen kalkardı. Selini baya sarstığımda da uyanmayınca ilk işim annemin bana ilk ve son aldığı hediyem olan arabayı garajdan çıkardım. Evin önünde dururken arabayı çalıştırır vaziyette bırakıp selinin odasına koştum. Hala aynı şekildeydi. Kollarından tutup sürükleyerek merdivenlerden hızlıca inip arabaya vardım. Selini arka koltuğa yatırınca hemen direksiyon başına geçtim. En yakın hastaneye götürdüm. Ve birinden yardım isteyerek acile yatırdık. Yarım saat sonra odadan doktor çıktı.
"Selinin neyi var?"
"Merak etmeyin hiç birşeyleri yok sadece uykusuz kalmamalı. Bu arada siz neyi oluyorsunuz?"
"Ben ev arkadaşıyımda 'birşeyleri yok' derken?"
"Siz hastanın hamile olduğunu bilmiyor muydunuz?"
"H-Hamile m-mi?"dedim şaşkın bir şekilde.
"Evet hamile hemde 1 aylık olmuş maşallah"
En yakındaki koltuğa oturup şaşkınlığımı atmaya çalışırken
"Hastayı görebilirsiniz" diyince doktor, hemen kalkıp odaya girdim. Selin uyanık değildi. Yatağın köşesine oturunca yavaştan gözlerini açtı. Ondan açıklama beklermişcesine bakıyordum. Gözlerini gözlerimden kaçırdı. Sinirlendiğimi belli edince kendini köşeye sıkışmış hissedercesine derin bi of çekti. "Yağmur evde konuşalım mı?" dediğini duyunca sinirlendim ve odadan çıktım.
Arkadaşlar kitabımı beğenirseniz lütfen vote verin çünkü o zaman daha istekli ve uzun yazarım. Herkese görüşmek üzere😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu Seçim
RomanceSelin mi? ben mi? Yani çocuğunun annesi mi? Aşık olduğun kadın mı? Bunun cevabı hikayede gizli..