Még két nap telt el azóta hogy itt vagyok. Kettő napja várakozok ebben a szobában arra hogy megöljenek. Bárcsak valaki segítene. Olyan jó lenne egy kis csoda. Ekkor nyílott az ajtó de, azt hittem csak képzelődöm. Nem hittem a szememnek hogy azt látom akit. Rob és a vérfarkas haverja Ben mellett James állt! Láttam rajta hogy ő is meglepődött. Nem szóltam semmit,nem tudom miért van itt azt sem hogy mit tud erről az egészről.
- Látom felismerted a kis rabunkat.- szólalt meg Rob.
- Igen fel. De nem érzem rajt hogy vámpír lenne.- erre Rob felnevetett
- Nem is az. Még az kéne akkor nem így tartanám fogva.
- Igaz. - hosszasan nézett engem közben Rob valamit megbeszélt Bennel.
Sajnálatot láttam a szemeiben és féltést. Ő is benne van vagy vajon miért van itt?
- Beszélgessetek mindjárt visszajövünk.- szólalt meg Rob majd kiment.
- Te is benne vagy ebben?-szinte suttogtam a szavakat lehajtott fejjel.
- Fogjuk rá.
- Megakarnak ölni érted? Tudtad?- emeltem rá a tekintetem.
- Ma tudtam meg oké. Azt se tudtam hogy rólad van szó.
- De végig fogod nézni igaz?
- Nem tehetek mást! Figyelj vagy halott leszel vagy ha innen megmenekülsz vámpír. Szóval egyik se jobb a másiknál.
- De ,mert vámpírként még léteznék viszont, ha meghalok akkor már nem.- azt asztalhoz lépett közben a mutató ujját a szájához emelte ezzel jelezve hogy maradjak csendben. Fogott egy tollat meg egy papírt és írni kezdett. Oda nyújtotta nekem.
Légy türelmes! Kimentünk innen. Csak idő kell hogy bízzanak bennem hogy egyedül hagyjanak veled és akkor megszöktetünk!
Kérdőn néztem rá hogy mégis mi ez az egész. Vajon kik azok a mi? Kivel akar megmenteni? Honnan tud arról hogy elraboltak? Azt hogy hol vagyok? Míg gondolataimba merültem összegyűrte a papírt és zsebre vágta majd ki ment. Sok a hiányzó darabka de a körvonal megvan,kifognak menteni. Nem tudom kik és hogyan vagy hogy mikor de, legalább van remény. Eddig még az se volt. Vajon meddig kell még raboskodnom ebben a szobában?
- Eljött az idő!-jött be hirtelen Rob vidáman csillogó szemekkel boldogan hatalmas vigyorral a fején. Ezzel nekem megadva a választ.
- Mégis mire?- nyeltem egy nagyot. Ugye nem most akar megölni amikor felcsillan egy remény sugár?
- Nyugi csak odébb állunk. Szedd össze maga aztán a nappaliban várunk!
Remek. Mi az hogy szedjem össze magam? Nincs semmim. Sőt lassan egy hete ugyan azt a ruhát hordom. Megigazítottam a hajam és a ruhát aztán kiléptem az ajtón. A nappaliban csak Rob,Ben és James állt.
- Akkor induljunk.- szólat Ben.
- A többiek?- kérdeztem
- Velük már nem találkozol drága. A hadseregemet bővítik és képezik ki.- közölte.
Jobb is hisz Vicki gondolat olvasó és könnyen lebuktathatna. Beszálltunk a kocsiba. A többiek még beszéltek valamit aztán James hajolt be a kocsiba.
- Változott a terv! Maradj a kocsiban!- utasított.
- Mit mondtál?- kérdezte Rob.
- Azt hogy...
- Jól hallottam. Milyen tervről hablatyolsz? Csak nem menteni próbálod?-lassan közeledett James felé.
- Nem próbálom! Megmentem!-ekkor a bokrok közül tíz másik farkas lépett elő mögöttük pedig... jól látok? Vagy ezt az egészet csak álmodom? Biztosan hisz ez lehetetlen. Sosem gondoltam hogy valaha is látni fogom még a Davis klánt.
/ Ryan /
Miután szabaddá tettük a nyílást Rob házához mentünk a szagot követve. Ott egy fényképezőgépet találtunk ami tele volt képekkel New York nevezetességeiről és néhány Sarahról ahogy nevet vagy Robbal együtt mosolyog. Elvitte várost nézni mielőtt elrabolta hogy megölje. Hát ez vicces. Aztán rájöttünk hogy elvesztettük a szagot vagyis megszűnt a strandnál.
- Nincs sok lehetőség.- mondta Jake.- Vagy a víz alatt van mint hulla azért nem érezzük vagy farkassal vannak. Így viszont akárhol lehet.- fejezte be.
- Mi viszont nem mehetünk akárhova, mert megtámadnak ha a földjükre lépünk.- folytatta Jessica.
- James.- Mindeki felém kapta a fejét.- Ő farkas a tiroli falka vezér fia. Ide repülhetne és kérdezősködhetne.
- Jó ötlet. Nem találkoztam vele sűrűn de amikor összefutottunk elég normális volt. - mondta Jake.
- Akkor kinek van meg a száma?-kérdeztem.fejüket nemlegesen rázták.- gondoltam.
- Nem rég volt talán egy éve hogy Marcus felesége kórházba került gyomor rontás miatt. Ott biztosan megvan a telefon szám.- ugrott fel Jessica és telefonálni kezdett. A kórházat hívta ahol nővérként dolgozott.
A telefonba azt mondta hogy rájuk hagytuk a ház gondozását és eladását de a számukat elhagytuk. Be is vette Jessica barátnője és megadta a számot.
- Tessék innentől a te dolgod.- nyomta kezembe a telefon számot.
Felhívtam James apját Marcust. Elmondtam mi a helyzet,James morgott egy sort hogy ez csak az én hibám. Mondjuk nem értettem mire érti. Végül belement és azt mondta még ma felszáll az első gépre néhány társával együtt. Mi pedig még mindig Rob házában voltunk. Ezt a címet adtuk meg úgy hogy itt fogjuk megvárni Jamest.
Már éjjel volt amikor kopogást hallottunk a bejárati ajtó felől. Aztán a szagukat is megéreztük. Mentem és ajtót nyitottam de,egyből nekem rontott James.
- Ez a te hibád,ha valami baja lesz én megöllek.- kiabált.
- Nyugodj már le ember!- szóltam vissza.
- Hogy nyugodnék meg? Ha nem fekteted meg nincs ez az egész. Megvédhettem volna!-szorított a falhoz alkarjával a torkomnál. Aztán ellöktem magamtól.
- Honnan tudsz te erről?-kérdeztem. Nem voltam ideges csak kíváncsi.
- Sarahtól. Ő sírta el nekem amikor emiatt elküldte az apja.- nézett rám undorodva.
- Na jó nem ezért vagyunk most itt.- jött oda Jake.
Eztán leültünk a nappaliba és megbeszéltük hogy holnap James és két haverja elmennek a farkasok területére és mindenkit kifaggatnak. Ha megtudnak valamit szólnak nekünk is.
Majd hogy nem eltelt a fél nap amikor visszaértek még pár farkassal. Elmondták hogy sejtik hol lehetnek. Van egy magányos farkas az erdőben akinek nincs falkája és nem is tartozik egybe se. Azt mondták valószínű hogy ott lehetnek ha vele vannak. A nap további részében tervet eszeltünk ki. James mondta hogy amikor veszekedett Sarahval észre vette hogy volt Rob is az erdőben,így hát ő fog odamenni hogy segíteni szeretne. Azért mert utálja a szabályokat amik tiltják hogy megölhesse a vámpírokat. Tudjuk hogy elég nehéz lesz elhitetni Robbal ezt főleg az tart majd sokáig hogy megbízzon benne és kettesben hagyja vele. Jobb nem jutott eszünkbe és így is szűkös az időnk. Az is lehet hogy már elkéstünk. Viszont remélem nem. Lehet időnk se lesz így véghez vinni. Ha meg lesz a ház és Sarah meg az alkalom ,akkor kiszabadítjuk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Öröklét [Befejezett]
DiversosSarah vámpír szeretne lenni. Az apja révén van is ilyen ismeretsége de, nem olyan egyszerű ezt elérni ahogy azt ő gondolta. Sziasztok! Hoztam egy új storyt! Nem is tudom mit mondhatnék róla. Tartalmaz trágár szavakat,+18-as jelenetet,akciót és csav...