Két hét telt el amióta Ryanék elutaztak. Debby is beiratkozott a suliba és együtt járunk. Mármint az iskolába. Emma és Shawn cserediákként mentek át magyar suliba. Minden nap beszélek velük. Van hogy csoportosan. Arra még nem is gondoltam hogy sok lesz a számlánk. Nagyon nem is kell mert igazából elég sok pénzünk van. Kell is mert Ryannel minden éjjelt átbeszélünk. Néha csak hallgatjuk ahogy a másik csendben gondolkodik. Már az is nagyon jó ha tudom,hogy ha megszólalok ő válaszol. Hiányzik,mint mindenki de,ő különösen. Rég ismerjük egymást,rengetek beszéltünk már egymással minden féléről,mégis van még miről. Ha csak hülye értelmetlen dolgokról van is szó, nem bánjuk mert közben hallhatjuk egymás hangját. Na jó,úgy csinálok mintha egy éve ment volna el. Nem tehetek róla nagyon hiányzik.
William azóta sem jelentkezett se itt se Ervinnél. Nem tudom mennyit tud vagy hogy honnan tudja. Arra is gondoltam már hogy talán figyel valaki minket. Esetleg köztünk lehet a hunyó de,persze az utóbbi ötlet ahogy jött úgy ment is, mert lehetetlen hogy valaki a klánból elárulna minket.A napok ugyan úgy telnek. Amikor kell elindulunk a suliba. Végig üljük és figyeljük az órákat. Haza felé beülünk a többiekkel egy forró csokira. Haza ballagunk és a többiekkel beszélgetünk vagy filmezünk. Várunk minden percben. A fákról már hullanak az őszi levelek. Hamarosan itt az idő. Van tervünk is. Már csak szerencse kell. Ha az el is pártol tőlünk,ott a b terv. Az nem más mint a menekülés. Jó nem?
Ez nap viszont máshogy végződött.
A házunk előtt egy fekete BMW állt.
Tudtam kit köszönthetünk. Csak ide ért végül. Lélekben már kezdtem felkészülni a vitára, ami valószínűleg vár. Amikor odaértünk az autóhoz és elmentünk mellette nyílt az ajtaja. Frank és William egyszerre szálltak ki a kocsiból. Rajtuk kívül csak két másik vámpír jött.-Szia Frank.- öleltem át.
- Szia csajszi.- mosolygott.
- William mi járatban?- kérdeztem közömbösen.
- Tudok a tervetekről. Mikor akartatok szólni hogy meg akartok ölni egy közülünk valót?- hangja határozott volt.
- Közülünk? Szerinted egy hibrid aki megölt jó néhány embert és farkast is- fordultam Frank felé majd vissza Williamhez.- csak mert " közülünk való " - mutattam idéző jelet - nem érdemli meg a halált? Ha én öltem volna megölnél vagy akárki mást is. Ez a lény miért fontos ilyen hirtelen?- estem neki. Ha valami köze van ehhez, amit igazából kétlek, én őt is megölöm.
- Azért mert egy ismeretlen fajról van szó, és kísérletezni akarunk rajta. Kideríteni az erejét és a gyengeségét.
- Az már nem számít hogy ezért életek vesznek oda mi? Ugyan olyan önző vagy mint voltál. Undorodom tőled.- fintorogtam. Besétáltam a házba és magam után becsaptam az ajtót,jelezve hogy itt nem látjuk szívesen. Hívtam Ryanéket de, senki sem vette fel. Amikor lementem hogy iszok egy pohár vért, bentről hallottam Wiiliam hangját. Nem hiszem el hogy be jött.
- Sarah. Beszélhetnénk? Bármikor ide érhet a hibrid és nekünk meg kell egyeznünk valamiben.- mondta parancsolóan.
- Miben? Te mit szeretnél?- kérdeztem flegmán.
- Hogy kerítsétek körbe és fogjuk el.- felnevettem.
- Oldjátok meg ti! Mi pedig Debbyvel a kispadról fogunk szurkolni. Ha majd mind halottak lesztek, mert sorban kinyír titeket, akkor mi pedig megöljük őt. Senki sem mondja majd hogy nem tehetjük mert a halottak nem beszélnek.- láttam ahogy eltorzul William arca a monológomra de,nem vártam meg hogy mit reagál,elindultam sétálni.
Már besötétedett de,cseppet sem félek. Az ami aggaszt hogy a mobilom otthon felejtettem. Talán jobb is így. Nincs hideg de,meleg sincs. Lágy szellő simogatja arcom ahogy sétálok,a frissen ázott betonon. Egyedül ,sötétben és nagy csendben bolyongok az utcákon. Olyan nyugodt ilyenkor minden. Nyugodtan lehet gondolkodni mert senki és semmi nem zavar meg. Csak én vagyok a gondolataimmal és a frissen ázott fű illatával.
Nem tartok a hibridtől sem. Ha jön megküzdök vele vagy elmenekülök. Ha megöl hát halott leszek. Vagyis már az vagyok szóval. Nem értem mi a halál vagy az élet. Vajon csak az mondhatja hogy él, aki lélegzik és dobog a szíve? És mi a halál? Csak az halott akinek a testét a föld alá temették? Nem élek de,halott sem vagyok csak létezem. Szerintem aki nem használ ki lehetőségeket,nem hoz kockázatos döntéseket és nem mer önmaga lenni, nem nevet naponta,nem élvezi hogy létezik,nem esik szerelembe az nem él. Lehet egy hús vér ember is élő- halott anélkül hogy vámpír lenne. Minden pillanatot próbálok megélni mert nem tudhatom,annak ellenére hogy halhatatlan vagyok, melyik lesz az utolsó.
Miért kell még mindig bujkálnia a vámpír fajnak? Hisz megvédjük és nem bántjuk az embereket. Igaz hogy az ő vérük ad erőt hozzá de,nem vagyunk rájuk veszélyesek. Így titokban is lehetnénk azok, min változtat az hogy nem tudnak rólunk? Talán akkor sokan akarnák az átváltozást. Lehet elfogynának az emberek? Olyan is birtokolhatná az erőt akinek nem szabad. Rosszra használnák ,hatalomra törés érdekében. Mondom én hogy jó az esté séta,saját kérdéseimet válaszolom meg. Az a baj más fajta kérdésekre így sem kapok majd. Például arra hogy: mitől őrült meg a lény ha eddig nyugodtan élt Debbyvel? Valaki felbosszanthatta? De ki és mi szándéka van vele? Mateo! Őt nem láttam a csatában. Nem halt meg és ő is az érzelmekre tud hatni. Tehát Robnak volt B terve ,ami most van folyamatban. Lehetséges hogy nem a hibriddel kell végeznünk, csak Mateoval. Vajon hol találhatnánk meg? A közelében kell lenni ahhoz hogy irányítsa nem? Vagy lehet ő is kiterjesztette már az erejét? Újabb kérdések sora merül fel,miután egyre sikerült megtalálni a választ. Minek folytatja még most is ha Rob már nincs köztünk? Talán ő vette át Rob helyét és folytatja a lázadást. Vissza kell mennem és el kell mondanom mire jutottam. Sőt Ryan is biztos hívott már. Tuti aggódik hogy mi van.- Sarah végre hogy visszajöttél. Hívott Ryan azt mondta hívd fel!- mosolygott William.
- Te felvetted a telefonom?-képedtem el.
- Persze.
- Te nem vagy normális.- nyúltam a telefonomért és hívtam is Ryant.
-Na végre. Sarah ott van az a majom és már le sem szarsz?-kérdezte idegesen.
- Én hívtalak titeket amikor ideért de,senki sem vette fel majd összevesztem vele és elmentem sétálni ennyi. Ne kombinálj téged szeretlek.
- A mobilod mért hagytad otthon?
- Az véletlen volt. Viszont volt időm gondolkodni, és lehet nem kell megölni a hibridet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Öröklét [Befejezett]
AcakSarah vámpír szeretne lenni. Az apja révén van is ilyen ismeretsége de, nem olyan egyszerű ezt elérni ahogy azt ő gondolta. Sziasztok! Hoztam egy új storyt! Nem is tudom mit mondhatnék róla. Tartalmaz trágár szavakat,+18-as jelenetet,akciót és csav...