İyi okumalar! ^_^
"O kız kimdi?"
"Onu daha önce hiç görmemiştim."
"Vay be, gerçekten güzeldi."
"Ben de olsam ona bakardım zaten."
"Taş bebek gibiydi."
Jungkook ile sabah okula gelirken gördüğüm kız için övgülerimi peş peşe sıralıyordum ki yine parmaklarını ayarlayarak anlıma vurmasıyla kendime geldim.
"Bu durumda senin kıskanman ya da ağlaman gerekmez mi? İstersen düğünümüzde şahidimiz ol." Omuzlarımı silkeledim.
"İyi de bu çok gereksiz olur. İstediğin kızla takıl, eninde sonunda benimsin." ağzımı şapırdatarak ona bakarken bıkkınlıkla derin bir nefes aldı.
"Üç hafta sonra benden vazgeçecek bir kız gibi konuşmuyorsun hiç." kafasını sağa sola sallayarak ağzından üç kez 'cık' sesi çıkardı
"Nasıl yüzsüz bir konuşma tarzı."
Çatılan kaşlarına karşın sırıtmakla yetindim. Kaşının üzerinde ki beyaz tüyü fark edince elimi oraya doğru yavaşça uzatarak beyaz tüyü almaya çalıştığım sıralarda, bu drama misali anımız tabi kii de ortadan ikiye bölündü.
"Kız kardeşime mi yürüyordun az önce?" Elleri cebinde yürüyen Taehyung, gece rüyasında hayalet görüp annesiyle babasının özel anlarının ortasına yatan bir çocuk misali aramıza oturdu.
"O senin kardeşin mi?" çenem neredeyse yerle buluşacaktı.
"Evet." Elimi ağzımın etrafını kapatarak kimse duymasın diye Taehyung'a yaklaştım.
"Anneniz aynı değil mi?"
"Ne diyorsun sen?" Diyip anlıma bir fiskeyi de o ekledi.
"Ya! Yeterince vurmuyor musunuz bu kıza? Girmesi gereken sınavları var!" Kahramanım Ha Eun beni kurtarırken ona minnettar bir şekilde arkasına saklandım.
"Senin kadar güzel bir kızın, Yu Jin ile arkadaş olabilmesi kadar imkansız bir şey daha olamaz."
"O kadar mükemmelsin ki, Ateistler bunu da açıklasın!" Taehyung ani bir çıkışla Ha Eun'a doğru dört nala koşmaya başlayınca şok içerisinde kalan Ha Eun etrafında dört dönen Taehyung'u anlamaya çalışıyordu.
"Sen Yu Jin okula gelmediğinde cupcake'i sırama bırakan kızsın." dedi Jungkook. Ha Eun ;
"Ta kendisi." diyerek etrafında bir tur döndükten sonra ağzı yamulmuş bir
şekilde Jungkook'a baktı."Ha?"
"Ha?"
"Ha?" Hepimiz Jungkook'a büyük bir şok içerisinde bakıyorduk.
"Sen nereden biliyorsun?" İşaret parmağımı Jungkook'a yönelttiğim sıralarda Jungkook öksürerek yerinden kalkıp yürümeye başladı.
"Bir kız her sabah sırana cupcake bırakacak ve sen onu hiç yakalayamayacaksın öyle mi? Taehyung ile arkadaş olabilirim ama derecem ülke çapında."
^_^ evri dey a şok şok evri nayta şok şok ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cupcake? cupcake. 🧁 jeon jungkook ✓
FanfictionSenden vazgeçeceğim. Ama bugün değil. Çünkü bugün senin için savaşacağım. #NoToday