❣ 23 ❣

5.7K 490 35
                                    

Taehyung'un titiz ve temizlik hastası bir insan olması ve  at pisliğine oturmasını fark etmesi birleşerek onu bayıltmıştı. Onu Jungkook'un evine kadar taşımış uyanmasını beklerken beraber yemek yapıp afiyetle yemiştik. Genelde sadece hafta içleri yaptığım cupcakelerden hafta sonu içinde yapıp Jungkook'un gelecekte bir cupcake'e dönüşmesini sağlamak için yedirdim. O kocaman bir cupcake'e dönüşünce onu yiyecektim. 

Ne ekersen onu biçersin, öyle değil mi? Banyonun aynasında silinmiş olan rujumu tazelemek için yeni aldığım rengi seçerken banyonun kapısı sertçe açıldı.

''Ne yapıyorsun?'' Jungkook'un soran gözlerine doğru rujumu göstererek yüzümü büzüştürdüm. Terbiyesiz neden dalıyordu ki?

''Bunu yeni aldım sence güzel mi?'' Jungkook kafasını olumsuz bir şekilde salladı.

''Rengi çok koyu ve dudaklarını öne çıkarıyor. Katil olmamı mı istiyorsun?'' 

''Zaten seni ilgilendirmez. Ben beğendim sonuçta, ben süreceğim, öyle değil mi?'' diyerek dudaklarımı birbirine sürterek yayılmasını sağladım. Jungkook kulpunu tuttuğu kapıyı bırakarak ruj tuttuğum elimi yakaladı.

''Asıl beni ilgilendirir. Ben beğenmedim. Sonuçta ben öpeceğim değil mi?'' dudaklarımızı bir kez birleştirip hızlıca geri çekti. Dudaklarına bulaşan rujumun karşısında gülümseyerek öpüp geri çekmeye devam etti. Bunun üzerine elimi boynuna sabitleyerek düzgün bir şekilde yetişebilmek için parmak uçlarımın üzerine biraz kalktım ve sonunda dudaklarımızı uzun bir süre birleştirdim.

Nefessiz kaldığımda dudaklarımızı ayırıp başımı boyumun yetiştiği burnuna yasladım. Dudaklarına bulaşan rujuma parmağımla dokunup gülümsedim.

''Doğru seçim yapmışım, rengi gerçekten çok güzel. Demek senin dudaklarında bazen işe yarıyormuş.'' 


Finale adım adım ilerliyoruz. Lütfen takipte kalın ^^ Yorum ve oylarınızı bekliyorum ^_^ 

cupcake? cupcake. 🧁 jeon jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin