❣ 25 ❣

5.5K 487 14
                                    

Üzerimdeki çiçekli elbiseyi düzelterek Jungkook'un yanına geldim.

''Sana inanamıyorum.'' diye fısıldarken kalbim ağzımda atıyordu. Jungkook kapının yanındaki zile basmak için uzandığında elini tutarak kendime biraz zaman kazandırmıştım. Zile basmasından saniyeler sonra kapı yavaşça açıldı. Tabii ki bu kısım bana aylar geçmiş gibi hissettirdi. Bayan Jeon kapıyı açtıktan sonra bizi içeri davet etti.

Evet Jungkook doğum günü yemeği için beni evlerine ailesi ile tanıştırmak için getirmişti. Yüzüme en büyük gülümsememi yerleştirmeye çalışarak Bay Jeon ve Bayan Jeon ile tanıştım. Jungkook'un bana komik bir şey varmış gibi attığı gülümsemelerin cezasını sonra vermeyi de aklıma not ettim.

''Annen ve baban ne işle uğraşıyorlar?'' koltuklara oturduğumuz sırada bana yöneltilen soruya genelde verdiğim cevapla yanıtladım.

''Annem beni doğurduğu sırada hayatını kaybetti. Babam da bir şirkette müdür efendim.'' Bayan Jeon annemin olmadığını idrak ettiğinde bana atılabilecek en sıcak gülümsemelerden birini attı.

''Jungkook senden biraz bahsetti de-'' Bay Jeon'ın sözleriyle yerimde gerilmiştim. Bir Jeon Jungkook beni ailesine nasıl tanıtmış olabilirdi? ona kaçamak bakışlar atmayı kesip Bay Jeon'a dikkatimi verdim.

''Çok güzel cupcake yapıyormuşsun.'' kaşlarım havalandı. Biraz zorlasa herkes güzel cupcake yapabilirdi. Ne diye bunu söylemişti ki?

''Teşekkür ederim efendim.'' İçerideki odaların birinden çıkan genç erkeğe gözüm takıldığında Jungkook kadar yakışıklı olduğunu gördüm. Bize doğru yaklaşarak bana selam verdi.

''Çok özür dilerim acil bir yere gitmem gerekiyor. Umarım sonra yine karşılaşırız Yu Jin.'' Annesini öptükten sonra kapıdan çıkarak gitti. Jungkook'la gerçekten benziyorlardı.Annesine yardım etmek için mutfağa yöneldiğimde bana gülümseyerek konuştu.

''Teşekkür ederim Yu Jin'' ona şaşkın bakışlar atarken ellerime uzanıp tuttu.

''Jungkook'un kalbi asla doğru kişiyi bulamayacak diye çok endişeleniyordum.Ama şimdi oğlumun gözlerinin içinin güldüğünü gördükçe mutlulukla doluyorum.'' sıcak bir gülümseme ile karşılık verip başımı yere eğdim.

''Ben de teşekkür ederim Bayan Jeon.''

''Hayatımın en değerli şeyini dünyaya getirdiğiniz için'' 


Bir daha ki bölüm Final olacak :(  :( Bu hikayeyi çok seviyorum ^^ Umarım sizde seviyorsunuzdur ^_^

 İyi Okumalar!

cupcake? cupcake. 🧁 jeon jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin