❣ 26 ❣

7.2K 617 69
                                    

Kafamı benim için dünyanın en rahat yeri olan onun göğsüne yasladım. Şekilli vücudunun üzerine koyduğum elimi tutarak kalbinin olduğu yere getirdi.

"Çok değişik atıyor." kıkırdayarak onun güzel kalbinin atışını dinledim.

"Sana ait olan her şey bu kadar güzel olmak zorunda mı?" Ona olan aşkım ona sahip oldukça katlanarak artıyor ve artıyordu. Piknik sepetine doğru uzanarak içinden cupcake çıkardım. Paketi güzelce açarak Jungkook'un ağzına doğru götürdüm. Dudaklarını aralayarak cupcake'i ısırdı. Önüme gelen saçlarımı eliyle çekerek belimden tuttu ve beni kendisine çekip açtığı anlıma ıslak bir öpücük bıraktı. Bu an benim hayallerimde bile karşılaşamayacağım kadar güzeldi.

"Bir çok yeri gezdik. Peki, şimdi nereye gitmek istersin?" Düşünüyormuş gibi yaptım.

"O kadar yer gezdim ama en güzel yer yine senin yanındı. Çok garip." bana kıkırdayarak tekrar göğsündeki yerimi almama izin verdi. Bu mutluluk bedenimi ele geçirip uçuyormuş gibi hissetmeme neden oluyordu. Bu mutluluk kalbimi yakıyordu. Ve ateş ondan geliyorsa kül olmaya razıydım. Yeşilliğe vücudumu sararak üzerime çıktı.

"Şimdi ki hayalin ne?" Yüzüme yaklaşıp dudaklarımı öptü.

"Senin kokunu sonsuza dek takip edebilmek ." Devam ettirdim.

"Peki, senin hayalin ne?" Dudaklarını dudaklarımla birleştirip bana eziyet edercesine kısa bir öpücük kondurup geri çekildi tekrar.

"Sen hep beni takip et diye kokumu her yere bırakmak." kıkırdadığım da tekrar ve tekrar öperek bana karşılık verdi.

"Yu Jin." Adımı sonsuza dek söyleyişini dinleyebilirdim. Çünkü onun sesinin melodisi bir çok şarkıya bedeldi.

"Biliyor musun? Hayallerimle hayallerin dünyanın en güzel karışımı."


Ve bir hikayenin sonuna geldik!! Umarım Final'i beğenmişsinizdir ^^ Her bölümünü mutlulukla yazdığım bu hikayeyi okuduğunuz, oyladığınız ve yorumladığınız için çok teşekkür ederim! 

Başka hikayelerde yeniden buluşmak üzere şimdilik 

Hoşcakalın!! ^_^ 

cupcake? cupcake. 🧁 jeon jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin