GİRİŞ

56 6 0
                                    

Savaş mı?O benim için gerçekten savaşmam gereken kişiydi!Tabiki o benim hayatıma girerek ve ona duyduğum bu aşk benim gözlerimi kör edene kadar..Bu dünyada aşk nedir ki!Sadece gecici bir hastalık mı?Hoş adam yada ne kadar yakışıklı deyip gözünde abartıp sanki dünyada tek erkek o kalmış gibi delice sevdiğini kendini ve benliğini unutup aşık olduğunu sanırsın taaki aşktan kör olan gözlerin açılana kadar..O zaman da iş işten geçmiş kaybeden sen olmuşsundur.Biz gerçek hayatta masallardaki gibi bir aşk ararken herşey o nastalji siyah beyaz filmlerdeki gibi o yakışıklı jönün samimi itirafıyla Seni Seviyorum kelimesi bizim aşkımızda bir yalan gibi uçup gitmişti.Küçüklüğümden beri bu nostalji filmlerin ve aşk romanları kitapların arasında geçen çocukluğum şimdi ise aşk diye birşey yoktur bu hayatta derken evet sıra sende!Neden hep biz kadınlar bir erkek için ağlar üzülür acı çekeriz diye düşünürken bir erkek gözüyle aşk sadece neydi?Aldatılmak ya da seni seviyorum kelimesiyle başlayan yalanlar ve hırsları yada kendilerini herşeyde heryerde övdükleri erkek tipi modeli..aşk onların gözünde neydi?Sadece kadın olmak mı!

Lanet olsun Savaş..bir daha bu ismi duymak istemiyordum.İntikam mı acı olmalıydı!Onun karşımda ağlamasını ve dökülen gözyaşlarını seyretmek istiyordum büyük bir keyifle..

ERKEK DÜŞMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin