Podróbka

229 17 5
                                    

Co to za hałasy? Pójdę sprawdzić co się dzieje. Hmm... Dziwne nikogo nie ma? Pusta baza. Coś tu nie gra... Może są na zewnątrz. Co tu się dzieje!?!?!?

- Optimus!! Co jest grane!?

- Kryj się!! Megatron nas atakuje!

- Nie ma mowy! Pomogę wam!

Czyli jednak... Dobra, czas się zemścić! Wyciągam miecze. Mój pierwszy cel to... Starscream!!! Dobra jest niedaleko. Szybka Transformacja i chwilę później jestem obok niego.

- Dawaj głąbie!

- Nie podskakuj mały złomie!

- Wiesz, chyba spróbuję!

On jak zwykle pierw odpala swoje rakiety, ale zawsze pudłuje. Moja kolej. Jeden z mieczy zmieniłam w działo. Trzy strzały wystarczyły by go po walić. Gdy do niego pochodziłam coś mnie odrzuciło na bok. Spojrzałam się w tamtą stronę. Kto to jest?? Wygląda jak... ja! Nawet symbol tak samo w połowie Botów i Deceptów.

- Widzę, że zapoznałaś się z naszym nowym nabytkiem. - powiedział Starscream i odleciał

- Co to ma znaczyć!? Wygląda identycznie jak ja!!

- Bo ja jestem Tobą tylko, że lepszą wersją Ciebie! - powiedziała podróba

Nawet głos... Muszę wrócić do ekipy i to szybko. Niech to! Jedzie za mną.

- Optimus!! Pomocy! - krzyknęłam

- Czy ja widzę podwójnie??

- Nie, to Megatron skopiował mnie!

- Która to prawdziwa??

- Ja!! - powiedziałam w tym samym czasie co podróbka

- Mam pomysł. Zostań tutaj chwilę!

Co on wymyślił? Naprawdę nie odróżnia swojej siostry od kupy złomu!? Ehh... Na szczęście udało nam się odeprzeć atak wroga, ale ta '' Starblade '' została...

- Star przyjedź w nasze miejsce. - odezwał się Optimus przez komunikator

Ja nic nie odpowiadając, Przetransformowałam się i ruszyłam w stronę Morza Rdzy. Niedaleko stamtąd był mały kanion, o którym nikt oprócz mnie i Optimusa nie wie. Upewniłam się, że nikt mnie nie śledzi. Dobra, czysto. Widzę już Prime'a.

- Jestem i tak przy okazji... Jak mogłeś mnie nie rozróżnić!?!?

- Wybacz, ale wyglądałyście jak bliźniaczki.

- Dobra...

- Optimusie gdzie jesteś?? Starblade jest z nami cała i zdrowa. - powiedział przez komunikator Ratchet

- Już wracamy... Zaraz, zaraz! Jak to Starblade jest z wami?? Ona jest ze mną! Najwidoczniej u Was jest podróbka. Musicie ją wyrzucić z bazy! Natychmiast!!

- Robi się. - medyk się rozłączył

- Czyli trzeba wracać? Szkoda... Tak dawno tu nie byliśmy razem... Wciąż pamiętam jak się tu wygłupialiśmy. Tęsknię za tym...

- Ja tak samo. Co Ty na to, aby kiedyś tu wrócić i to powtórzyć?

- Super!! Wchodzę w to!

- Teraz musimy wracać. Trzeba pozbyć się pewnego ''szkodnika''.

- Dobra, ale ja się nią zajmę. - mówiąc to zmieniłam rękę w działo

- Zgoda.

- Aha i gdybyś się pogubił, a bym potrzebowała pomocy naszym hasłem będzie : '' Autoboty, jazda!! '', ok??

- Dobra. Ruszamy.

Pół godziny później jesteśmy w bazie. Tak myślałam. Nie dali jej rady. Powaliła wszystkich.

- Nędzna imitacja mnie!! - krzyknęłam

Zaczęłam do niej strzelać z działa, ale nie trafiłam. Znam swoje ruchy i wiem czego się spodziewać.

- Dobra, koniec tej zabawy! - powiedziałam

Pora sięgnąć po miecze. Za pewne każdy się już pogubił, która z nas jest prawdziwa.

- Optimusie może pomożesz!?

- Dobra, ale podaj hasło.

- Jakie hasło!? Nie ma żadnego hasła!

- Zła odpowiedź! - powiedziałam - Autoboty, jazda!!

- Robi się Star!

- To narazie, frajerzy! - powiedziała podróbka i uciekła

- Niech to! Zwiała nam! - powiedziałam zła

- Wróci. Tak samo jak Megatron.

Poszłam do swojego pokoju. Spróbuję zasnąć. Przespałam się chyba tylko 2 godziny, a już ktoś mnie budzi.

- Starblade, wstawaj!! Musimy uciekać. Megatron zniszczył Cybertron. - powiedział Optimus

- Że co!?!? Ale czym mamy niby uciec?? I dokąd??

- '' Arką '' na planetę zwaną Ziemia. Ruszaj się! Nie mamy czasu!

- Dobra. Gdzie reszta??

- Już czekają na statku.

Przetransformowaliśmy się i ruszyliśmy w tamtą stronę. Chwilę później jesteśmy już na miejscu. Na nasze szczęście nie spotkaliśmy żadnego Decepta.

- Odpalam. Złapcie się czegoś! Trochę będzie trzęsło. - powiedział Optimus

Szlag! Namierzyli nas! Za nami leci kilka rakiet.

------------------------------------------------------

I oto koniec części pierwszej. Niedługo pojawi się kontynuacja (pod innym tytułem).
Jak wam się podoba narysowane przeze mnie logo Autobotów? Trochę eksperymentowałam z nim i myślę, że wyszło całkiem spoko. Możecie je ocenić w komentarzach.

Pora na suchar :
Jak liczą Włosi?

Jeden włosek... Dwa włoski... Trzy włoski... .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 17, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Transformers | Nowy CybertronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz