BIJLES

311 5 1
                                    


 S A M E N V A T T I N G

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

S A M E N V A T T I N G

Het is niet niks als je moeder je verplicht om naar bijles te gaan, en dat wanneer je net zo aan het genieten bent van je vrije tijd. Het overkomt Vieve Scholten, het meisje met de modieuze kledingstijl. Ze vindt het verschrikkelijk maar wanneer ze Raaf ontmoet, verandert alles. Vieve valt als een blok voor Raaf, alleen blijkt hij niet te zijn zoals Vieve dacht dat hij was..

Een verhaal vol romantiek én drama

P.S het kan zijn dat ik deze samenvatting in de loop van de tijd nog zal gaan veranderen aangezien ik nog bezig ben met het verhaal.

S T A R T D A T U M

Begonnen op: 14 juli 2016

M E D E D E L I N G E N

- ik zou het erg waarderen als jullie elkaars meningen respecteren. Niet iedereen zal het eens zijn met elkaar, maar laat elkaar in zijn/haar waarde.

- ik accepteer de spelfouten en tips van jullie, dus je bent zeker welkom als je spelfouten ontdekt of tips hebt!

- het BELANGRIJKSTE: ik publiceer dit verhaal op Wattpad, hier staat het dus open en bloot voor jullie klaar. Ik zou het dus niet waarderen als ik ergens mijn verhaal terug zou vinden of delen uit mijn verhaal. Wil je nou echt zó graag iets gebruiken stuur me dan op zijn minst een berichtje om het me te vragen, en dan nog kan ik je niet verzekeren dat je mijn toestemming krijgt. Het blijft én is nog altijd mijn zelf verzonnen verhaal.

V E R D E R

Veel leesplezier!

Adios

Bijles | kort verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu