We hebben allemaal wel ooit een pareltje op Wattpad gelezen. Een speciaal boek dat de cliché badboy verhalen doorbreekt of de schrijfster dat een unieke schrijfstijl heeft dat je laat huilen en lachen. Challengetheobvious is een account dat deze boeken in het zonnetje verdient zodat ze de populariteit krijgen die ze verdienen. Met het project #nottheobvious kan je anderen boeken opgeven om hen te helpen en te inspireren meer unieke boeken te schrijven.
In de boeken van Challengetheobvious zijn tips om je boeken extra uniek te maken. Je krijgt bijvoorbeeld informatie over hoe je de personage realistischer kan maken. Er is ook een Engelse versie, dus kan je je Engelse vrienden net zo goed informeren over dit project.
Zelf meedoen aan dit project kan ook! Vind je zelf dat je echt een uniek boek heb geschreven, dan kan je je opgeven in het account. Met toestemming van haar kan je een sticker gebruiken en meedoen. Je hoeft dan alleen nog maar #nottheobvious in je tags te zetten, zodat het ook kan worden gevonden. Ook kan je dan een hoofdstuk plaatsen waarin je Challengetheobvious tagt, zodat anderen hetzelfde kunnen doen en dit account veel groter kan worden. Dan pas kunnen er echt veranderingen komen.
Ik persoonlijk vind dit een goed idee om schrijvers te inspireren verder te gaan. We hebben allemaal wel zo'n dipje als we dan eindelijk een goed boek hebben geschreven, maar de stemmen uit blijven. Met de sticker zal je meer opvallen en met de sticker kan je ook iemand anders helpen met zo'n dipje.
Ga dus vooral naar het account en geef het door.
Profielfoto:
Banner:
WAARSCHUWING: Ik heb deze stickers en kaften net gemaakt, dus waarschijnlijk zijn er nu andere stickers en kaften op haar account. Ik weet ook niet eens zeker of ze deze er in de toekomst überhaupt op gaat zetten, maar ik vind wel dat ik dit account een beetje mag eren.
xx mo
JE LEEST
Old Graphics [portfolio]
RandomEen portfolio van oude naar nieuwe graphics. Voor aanvragen zie @MinkaDesign Mijn nieuwste kaften staan in New Graphics #6 in willekeurig