Ik doe mee aan een coverwedstrijd van @GrijzeWolf en kreeg als opdracht een kaft voor een dagboek maken. Mijn eigen dagboek.
Voor de stijl van mijn dagboek heb ik de kaft van mijn favoriete boek gebruikt. De quote bovenaan mijn kaft is ook een quote uit datzelfde boek.
Mijn versie is natuurlijk iets minder mooi, maar ik denk toch dat je het boek er terug in kan herkennen.
In plaats van bloemetjes, heb ik muziek als achtergrond van mijn tekst gebruikt. Ik doe namelijk zelf heel veel met muziek en het is ook een belangrijk deel van mijn leven geworden. Beetje dramatisch als ik het zo zet. Het betekent in ieder geval veel voor me, ik zou niet zonder kunnen.
De luchtballonnen staan voor een droom die ik al heel lang heb. Ik zou gewoon zo graag een keer in een luchtballon zitten. Samen met een roadtrip door Italië staat dat in mijn bucketlist.
Understand, undertake is de verkorte versie van understand people, undertake action to live your dreams. Vooral dat eerste onderdeel vind ik belangrijk om mensen niet op uiterlijk te beoordelen. Dat laatste is gewoon een doel dat ik wil bereiken en iedereen wel wil bereiken denk ik.
Ik hoop dat hij goed genoeg is voor de wedstrijd :) Moet ik je een link sturen van de kaft of maak je een screenshot?
JE LEEST
Old Graphics [portfolio]
RandomEen portfolio van oude naar nieuwe graphics. Voor aanvragen zie @MinkaDesign Mijn nieuwste kaften staan in New Graphics #6 in willekeurig