Jaja i know dat ik zei dat het lang ging duren. Dat dacht ik namelijk ook. Maar hier ben ik dan toch. Heb ik twee kaften gemaakt in plaats van Nederlands hw. Top leerling ben ik weer. Eerst wist ik trouwens echt niet wat ik met een detective kaft moest doen, maar toen kwam je met die geniale opmerking over die foto's en hints enzo en pats inspiratie. Zoveel inspiratie dat ik er een gif cover van kon maken. (Deze kan je nog niet requesten. Het is nog even een persoonlijk experimentje).
Het was stom gepriegel trouwens. Het rode touw is getekend en tot de punaise aan toe zijn al die dingetjes losse afbeeldingen. En picsart is een app. En ik heb dikke vingers... Ik ga om deze reden ook niet alle afbeeldingen laten zien. Maar hier begon ik mee
En dit is de gif (waarbij ik de kleuren nog niet helemaal heb afgesteld)
Ik was wel te lui om al die aparte afbeeldingen ook te bewerken, dus ik heb er maar eentje echt fatsoenlijk bewerkt met kleur en shiz
Het heeft wel wat ofzo. Ik ben er wel trots op. Langzamerhand beginnen de plaatjes in mijn hoofd steeds meer te lijken op wat ik dan uiteindelijk ook als kaft heb. Alleen lettertypes. Daar stuntel ik nog mee.
Bij de tweede kaft ben ik geïnspireerd door je kaft van deel één. Want ik dacht zo. Tis leuk als ze ergens op elkaar lijken. (Ja ik zag deze kaften lm twaalf uur 's nachts te maken).
Tis alleen dat die kaft gemaakt is door bbluememory en ik weet niet precies hoe ze haar kaften maakt haha. Of nouja beter gezegd, ik kan het niet. Ik snapte niet hoe ze haar letters zo licht kreeg plus dat het dan zo overlapte met de achtergrond. Of heb je gewoon grijze tekst gebruikt en dan met overlay... wel fuck it I don't know. En die rode streel dinges kreeg ik niet. En eigenlijk ook die achtergrond ook niet helemaal hahahaha. En daarbovenop wist ik het lettertype ook niet. Oftewel. Ik voelde aankomen dat het hem niet geworden. Dus heb ik maar (om het positiever te laten klinken) het mijn eigen persoonlijke twist gegeven.
Ik ben achteraf misschien ook ietwat te enthousiast geweest met de sparkles. En waarom de kleur geel en niet de kleur rood zoals deel 1? Weet ik veel. Ik heb iets met geel 😂
Nouja. I tried.
Tralala
JE LEEST
Old Graphics [portfolio]
RandomEen portfolio van oude naar nieuwe graphics. Voor aanvragen zie @MinkaDesign Mijn nieuwste kaften staan in New Graphics #6 in willekeurig