O my fking gawd she's alive!!!
Ja ik ben nogal afwezig geweest. Ik zat in mijn eindexamenjaar en nam een beetje afstand van wattpad. Voor ik het wist zat k er al maanden niet op. Als je evt wel een request hebt aangevraagd in de maand april/mei/juni en ik heb niet gereageerd dan heb k t niet gezien. Sorry!!!!!!! Ik heb alleen snel de nieuwste meldingen gekeken omdat k er heel veel had van boeken updates.Een van de nieuwste meldingen was dus een commerciële cover wedstrijd voor het boek Fantasia. Ik heb al maanden geen kaft gemaakt en dacht dat t goed is er weer wat in te komen. En man inkomen moest ik.
Ik had namelijk zo'n heel beeld van een doolhof met daarin een jongen en een meisje die rent. Daarboven vliegt een draak. Vuur erbij editen. Rode gloed erover. Leuk leuk.
Tja.
Werd hem niet.Dus nieuw plan. Gwn een meisje erop.
Maarja ik weet niet waarom precies, maar ik voelde het niet helemaal. Alsof ik het nog niet af ge-edit heb ofzo. Dus ik edite het plaatje even wat door, maar nu ik zo veel zooi als overlay erbij heb gedaan om t wat fancy-er (ik weet niet echt wat ik dacht) te maken is de kwaliteit ook wel iets minder denk ik. Naja. Ik wilde het sowieso proberen om minimaal een van je suggestie plaatjes te gebruiken. Ik ben maar voor de tatoeage gegaan. Valt alleen niet echt op haha
Tja ik wilde toch een wat uniekere aanpak doen. Want nu ik "echte" mensen aan het gebruiken ben, hoop ik low-key toch uit te komen met mijn originele idee. En dat werd hem niet echt met de plaatjes die ik had. Dus ik dacht. Fuck mensen. Ik gebruik vectors.
(Btw negeer de watermerken met @goldenways obviously heeft de originele versie die niet)Btw ik weet dat ik had gevraagd om de auteursnaam. Maar je had nog niet echt gereageerd. Dus ik heb naar @clairetie (btw echt awesome) cover gekeken en zag de naam Justine Winter staan. Dus was er automatisch van uitgegaan dat je die naam erop wilde. Zo niet. Ff gillen. Dan verander ik het.
Maarja ik ben blij met deze request. Laat me weer even bezig zijn :)
JE LEEST
Old Graphics [portfolio]
RandomEen portfolio van oude naar nieuwe graphics. Voor aanvragen zie @MinkaDesign Mijn nieuwste kaften staan in New Graphics #6 in willekeurig