(Voor wie er geïnteresseerd is. De cover recensie aanvragen zijn open TOT 5 JANUARI. Mijn kerstcadeautje aan jullie XD)
Vergeet alsjeblieft niet op credits te geven :) O en belangrijk: als je wel een kaft hebt aangevraagd, maar ik heb het nog steeds niet gemaakt, dan heb ik je aanvraag over het hoofd gezien. Gewoon eventjes aan me melden, want ik wil je niet eeuwig laten wachten ;)
Ik zal beginnen met de kaft die me het minst tijd kost. Het was namelijk onderdeel van een serie die ik eerder had gemaakt. Voordeel: het idee is er al. Dat kost het meeste werk. Nadeel: het moet precies lijken op de rest.
Gebruikte afbeelding
Ik kon de gele niet meer vinden die op de andere kaften staat, maar voor de rest wist ik (gelukkig) ongeveer nog wel hoe ik het had gedaan. Hopelijk is het nu goed zo
Dan de kaft waar ik heel erg (naar mijn gevoel) van mijn stijl afweek. Ik vind de eerste versie erg simpel en doet me denken aan van die dramafilms kaften.
O.a. Gebruikte afbeeldingenIk vind de rozige picsart filter wel een snoezig effect geven ofzo. Idk. Moest ik even kwijt.
Deze tweede versie vind ik leuker, omdat het echt lijkt op een soort collage van herinneringen. Maar het zijn jouw kaften, je kan ze gewoon allebei gebruiken als je wilt
En even. Deze laatste. Ik ben zoooooo trots op deze laatste. Ik ben gewoon begonnen met nada en heb alle plaatjes bij elkaar samen gezet. Het was namelijk zo dat ik een heel specifiek idee had, maar daar geen afbeeldingen van kon vinden. Met deze kaft kan ik echt het verschil zien van hoe ik begon (gewoon tekst op een plaatje plakken) en waar ik nu zit. Het houdt niet weg dat je gewoon aanpassingen kan aangeven, hoor! Desnoods, als jij de kaft uiteindelijk toch verafschuwt, maak ik er wel een premade van. Persoonlijk denk ik dat het goed bij jouw verhaallijn past.
Oeh ik heb ook een gif gemaakt. Sorry van de slechte kwaliteit. Ik ben nu gewoon nog steeds enthousiast!! Ik heb heel die lucht zelf in elkaar gesteld met png wolkjes en sterren en aaahhhh enthousiast
Ja echt trots hierop. Echt gewoon wat ik in mijn hoofd had. Zo'n tekenachtige stijl met drama. Woepwoep. Maakt me echt heel tevreden.
O, een vraagje. Vinden jullie het erg als ik de kaft op mijn insta account @goldenwayscovers zet? Als jullie willen, kan ik jullie erin taggen :)
JE LEEST
Old Graphics [portfolio]
RandomEen portfolio van oude naar nieuwe graphics. Voor aanvragen zie @MinkaDesign Mijn nieuwste kaften staan in New Graphics #6 in willekeurig