-"-"-' następnego ranka '-"-"-
6:45 dzwoni budzik.
-Jeszcze pięć minutek-mówię.
- Ughh... Dlaczego wakacje trwają tak krótko ?!?! - powiedziałam po czym zabrałam przygotowane ubrania i ruszyłam do łazienki, aby wziąć prysznic.
Po odświeżeniu się postanowiłam pójść do kuchni. Jak postanowiłam tak zrobiłam.
- Dzień Dobry Mamusiu -przywitałam się z rodzicielką.
- Dzień Dobry, siadaj do stołu zrobiłam ci śniadanko -odpowiedziała.
- Och, dziękuję Mamo.
- Nie ma za co. Teraz wcinaj, żebyś się nie spóźniła pierwszego dnia w szkole.
- Spokojnie Mamuś.
***_°_***
Po śniadaniu wtrgnęłam szybko do pokoju, aby się pomalować i zabrać plecak. Po czym wyszłam w stronę szkoły, któr jest na przeciwko mojego domu.
W budynku byłam równo z dzwonkiem, więc ruszyłam w stronę klasy.
Pierwszą moją lekcją tego dnia była historia, nauczycielką była moja wychowawczyni Pani Masztalerz. - parsknęłam śmiehem gdy pomyślałam o jej nazwisku, było ono bardzo zabwne.
Na lekcji zmiast tematu mieliśmy zapoznanie się w klasie, ponieważ niektóre osoby nie pochodziły naszej wcześniejszej szkoły. Oczywiście ja siedziałam obok Jowity, która cały czas się śmiała.
Reszta lekcji wyglądała podobnie, zapoznawaliśmy się z zasadami oceniania itd. czyli jak co roku w każdej szkole.
Po lekcjach poczekałam z Jowitą na jej autobus, pożegnałam się, następnie poszłam do domu, gdzie oczywiście zaczęły się pytania n temat moich rówieśników.
Zjadłam obiad i weszłam na fb. Stwierdziłam, że napiszę do Jowity.
< Hej :*
> Siemcia. Jak tam ?
< A dobrze, a u cb ?
> Supi <3 . Widziałaś tego Michała dzisiaj?
< Jakiego Michała ?
> No tego, który jest z nami w klasie.
< Aaa... No widziałam,nawet niczego sobie chłopak.
> Niczego sobie?! Przyjżałaś się ?!
< No niezbyt.
> no właśnie.
« Rozmawiałam tak z nią jeszcze z 2h i zanim się obejrzałam była już godzina 19:47. Jak szybko ten czas leci.
Zjadłam kolację, umyłam zęby wzięłam prysznic i poszłam spać. *****
Mamy już drugi rozdział, jeszcze akcja jezt byle jaka ale już we czwartym rozdziale będzie lepiej. Obiecuję !
~Nemo <3
CZYTASZ
Przeznaczenie.
Teen FictionOpowieść ta mówi o czternastoletniej Oldze, która była zwykłą dziewczyną, była zabawna i miała przyjaciół. Po pewnym czasie coś się zmienia w życiu Olgi, coś co odwróci jej świat do góry nogami. Mimo to jest ona pochłonięta swoimi zmartwieniami o pr...