-Pui,peste o ora plecam!
-Bine,mama!!Va întrebați cine sunt eu,nu??Pai sunt Anne Davies,am 19 ani aproape 20,sunt o fire sociabilă,dar nu am foarte mulți prieteni in adevăratul sens al cuvântului.Pana la urma calitate,nu cantitate.In câteva zile ma mut in Las Vegas deoarece părinții mei au fost transferați acolo cu serviciul.
Îmi plac mașinile dar după ultimul accident nu mai vreau sa urc la volanul unei mașini chiar dacă ma simt liberă și in largul meu.Cred ca va întrebați dacă am un iubit.Ei bine...nu.
In Vegas o sa merg la facultatea de psihologie și o sa stau la fosta mea casa.Aici,in România locuiesc singura in ditamai casa.Bine,nu pot spune ca locuiesc singura deoarece prietenele mele vin cam in fiecare seara aici.O sa îmi fie dor de casa,dar chiar vreau sa ma mut in Vegas.Pana la urma e orașul visurilor mele.
Ma îmbrac,îmi iau bagajul și merg afara.-Va rugam sa va puneți centurile de siguranța și bla bla bla.Fac cum îmi indica stewardesa și îmi pun căștile in urechi și încet încet ma ia somnul.
Simt o mâna pe umărul meu care încearcă sa ma trezească.Era mama.Am dormit ceva timp se pare.
-Scumpo,am ajuns!!
-Bine,mama!!
Imi iau geanta și țopăi pana jos.Urc in mașina și admir orașul.Chiar nu ma așteptam la asta.Ajung in noua casa care e superba și merg in camera.Îmi aranjez hainele in dulap și cobor in bucatarie.O văd pe mama stand de vorba cu un bărbat foarte frumos in jur de 24-25 de ani.Datorita parului brunet frumos aranjat și gecii de piele neagră are un aer misterios.
-Va Intrerup??
-Nu,scumpo!Vino sa ți-l prezint pe Andrew.
Aham,deci așa îl cheamă pe domnul necunoscut.
-Anne,incantata!!
-Andrew,încântat.
Are niște ochi interesanți,trebuie sa recunosc
Sunt de un negru strălucitor care exprima mister.Ok,de acum ii spun domnul misterios.
-De acum Andrew va sta aici!spune mama
-Poftim!?spunem amândoi in cor
-Eu nu împart casa cu el!!Sa fie clar!!
-Stai ușor ca nici mie nu îmi convine!spune el indignat
-Anne,nu te-am întrebat!!Eu voi pleca împreuna cu tatăl tău și părinții lui cu afacerile și nu vrem sa stai separați.E o casa foarte mare deci exista probabilitatea sa va întâlniți rar.-Bine!!spune exasperata.Ma duc la
mall,mama!!
-Bine!!Sa îți cumperi o rochie deoarece vei fi domnișoara de onoare!!
-O sa fiu ce??
-Domnișoara de onoare la nunta verișoarei lui Andrew.
-Verișoara mea se căsătorește??spune bulversat
-Tu trăiești pe alta lume,copile??
-Nu,doamna Davies!!
-Mama,dar tu de unde încunoști pe el și pe verișoara lui??
-Am fost colega de facultate cu Mătușa lui.Nici nu mai ascult ce spune mama și alerg spre mașina mea,un Mercedes-Benz negru,pentru a scapă mai repede de tot ce înseamnă casa asta.Sper sa îmi înfrâng teama!!
La Mall ma întâlnesc cu surorile lui,Amber și Amy.Sunt super de treaba și foarte frumoase.
Ne plimbam in toate magazinele pana ajungem la unul in care vedem 3 rochii roșii,absolut superbe.
Le probăm și mergem direct la casa de marcat.Când ajungem acasă o văd pe mama agitata iar pe Andrew îmbrăcat in costum.Wow!Chiar nu ma așteptam la asta.
Ma duc sa ma schimb,sa ma machiez și sa îmi îndrept parul.
Coborâm toate și ne îndreptam spre mașina mea,de data asta un Range Rover tot negru.
Coboram in fața restaurantului și salutam toți invitații iar când ajung la Andrew îmi șoptește:-Ești foarte frumoasa!
El chiar a zis asta!?
-Merci,cred!Daca vine de la tine nu știu dacă e de bine sau nu.
-E de bine,crede-ma!si își etalează zâmbetul seducător.Mai bine intram sa nu răcești.
-De când îmi porți de grija?Esti mai ceva ca tatăl meu.
-Ai vreau tu un tata care sa arate așa!
-Da,as vrea!!Eu chiar am zis asta cu voce tare??
-Ce ai spus??
-Ca as vrea sa intram ca sa nu răcesc!!
-Si eu sunt marțian,știi...
-Ok!!O sa am un prieten martian.
-Știi,îți sta foarte bine cu rochia asta.Iti scoate formele in evidentă!
-Retrage ce ai zis sau o sa fie rău!
-Periculoasa mai ești!!Acum hai înăutru!
-Pot sa te țin de mână?Te rog!spun făcând fața de cățeluș
-S-a întâmplat ceva??
-Ma doare foarte tare capul și abia pot sa mai stau pe picioare!
-Placerea e de partea mea!si îmi întinde mânaSuntem întâmpinați de verișoara lui.Sigur ca da,deodată ce ne ținem de mâna si suntem asa apropiați,chiar dacă ne cunoaștem de câteva ore s-a gândit ca suntem împreuna.
-Nu,nu suntem încă!spune Andrew
-Aham!doar aprob deoarece sunt sleită de puteri,verișoara lui crezând ca spun la mișto.Ce om!!O felicitam și ne retragem înecet.Când se termina petrecerea,Andrew ma ia in brațe și ma duce acasă mai mult adormita.
Sincer,pare el badboy dar e grijuliu și simpatic dacă ajungi sa îl cunosti.Adica asta m-a lăsat pe mine sa văd.
Ma pune pe pat și vrea sa plece dar îl opresc.Nu știu de ce,dar vreau sa doarmă cu mine.
-Dormi cu mine,te rog??
-Sigur,dacă asta îți dorești.
Ma pupa pe frunte și își încolăcește brațul in jurul abdomenului meu.
-Noapte buna,frumoaso!!
-Noapte buna,Andrew
CITEȘTI
Doar a ta
RomanceVolumul 1 De dragul femeii iubite el a renunțat la imaginea de băiat rău și a început sa ii deschisă usa la mașina.De dragul bărbatului iubit ea a renunțat la orgoliu și a dorit să-l asculte mai mult,să-i simtă îmbrățisarea și sarutul dulce.De dragu...