Mama -Lucas, daca ai 18 ani nu inseamna ca vei face chiar ce vrei tu... Ai de terminat stidiile, in Anglia este universitatea la care iti doreai tu sa mergi
Lucas -Uite ca nu mai vreau! Bine inteles ca se uita in continuare in calculator...
Eu -Lucas... Nu mai fi asa... In acel moment a dat cu cu pumnul in birou si a tipat...
Lucas -Lasati.ma impace! Nu ma duc i Anglia si gata! Si tu mama nu imi alegi mie scoala! Eu voi face aici in Bucuresti Academia de politie! Ii bine?! Hm... Tot timpul m.ai controlat! Nu mi.ai dat pic de libertate... A iesit val vartej pe usamsi a trantit.o! Eu ma ridic de pe pat, ma duc la mama si o imbratisez.
Eu -Ma duc eu sa vorbesc cu el!
Mama -Nu cred ca vei reusi sa il convingi! Nici nu vreau sa il conving, nu e chiar cum vrei tu imi zic in minte...
Eu -O sa vad si ies din camera... Am coborat jos
Eu -Tata unde e Lucas?
Tata -A iesit afara! Am iesit in curtea din fata nu era, m.am dus in curtea din spate si Lucas era pe balansoar, se uita pe cer... Eu ma asez langa el si pentru cateva secunde nu zic nimic, dar dupa...
Eu -Lucas, nu mai fi suparat te roog! Ii zic in timp ce mi se umezesc ochii :'(
Lucas -Tu ce ai?! Iti vine sa plangi acuma?! Orice ar fi eu nu plec, raman aici, cu tine daca tu nu vei pleca!
Eu -Dar...
Lucas -Dar ce?! Vrei sa pleci cu ei nu.i asa?!
Eu -Nu... nu vreau sa plec, vreau sa raman cu tine! Pentru ca te iubesc! Esti prima mea iubire, si nu vreau sa te pierd!
Lucas -Nici eu nu vreau sa te pierd! Te iubesc pitic! Imi zice in timp ce ma ia in brate.
Eu -Haide in casa! E rece afara!
Lucas -Bine, haide sa mergem, ne.am ridicat de pe balansoar si am intrat in casa, ne.am dus in camera noastra. Dar nici nu m.am asezat pe pat ca mama ma striga...
Mama -Anna vino jos! M.am infuriat cand am auzit.o dar nu am aratat.
Lucas -Merg si eu cu tine jos! Ca e nervoasa! Zis si facut, am coborat, mama era pe fotoliu iar tata pe canapea in living.
Eu -ce s.a intamplat?!
Mama -Anna vrem sa vorbim ceva cu tine! Lucas, poti pleca!
Lucas -Nu vreau sa plec! Vreau sa stau cu Anna!
Mama -Atunci.. Anna ce a zis Lucas afara?
Eu - Mi.a zis ca nu vrea sa plece! Si sincer, nici eu nu vreau sa plec!
Mama -Incetati cu asta! Acum plecati la voi in camera... Noi ii intoarcem spatele si plecam, ajunsi in camera... Am inceput a vorbi...
Eu -Lucas cred ca trebuie sa le zicem...
Lucas -Ce sa le zicem? Ma intreaba confuz...
Eu. -Despre relatia noastra...
Lucas -Aa... Cum vrei... Nu apuc sa mai zic ceva ca intra mama... 😱