Ajunsi acasa... Eu m.am dus sus la baie, am dat drumul la apa si simteam cum imimrelaxeaza corpul...si scufundata in ganduri... Oare sa ii zic lui Lucas sa il iubesc?! Daca ma va crede o ciudata?! Oare ce sa fac?! Imi zic in timp ce ma scufundam sub apa...
Lucas -Oare ce dureaza atat? Are o ora de cand sta inchisa in baie... Oare a patit ceva? Isi zise in gand... Eu stand ingandurata aud o bataie in usa si speriându.ma sar din cada ca arsa...
Lucas -Anna esti bine? Ai o ora de cand stai inchisa in baie... Ce ai patit? Ma intreaba destul de ingrijorat...
Eu -Poftim?! Nu am patit nimic... Imediat ies, doar sa ma imbrac... Am iesit din baie si l.am vazut pe Lucas cum statea pe pat ingandurat...
Eu - Ce ai patit de esti asa de ingandurat?
Lucas -Nimic... Ma gandeam cum ar trebui sa ii spun unei fete ca o plac... Adica nu doar o plac ci... O iubesc din clipa in care am vazut.o! Eu m.am intristat putin... Dar nu am aratat asta,..
Eu -Oo... Cineva e indragotiiiiiit! Povesteste.mi si mie despre acea fata! Te roooog! Si fac o fata de catelus 🐶.
Lucas -Pai... E foarte frumoasa, este inteligenta... Ei bine...(Se ridica de pe pat, se duce la fereastra si se uita pe cer) are tot ceea ce imi doresc eu de la o fata!
Eu -Spune.i ca o iubesti! Nu mai ezita! Ii zicin timp ce ii pun mana pe umar.
Lucas -Nu pot face asta! Si lasa capul in jos.
Eu -De ce? Poate simte si ea acelasi lucru pentru tine!
Lucas -Nu pot! Imi zice pe un ton dur, si tipandu.se. Eu am lasat capul in jos si am iesit din camera plangand... M.am dus afara pe balansoar... Lucas a venit la mine...
Lucas -Te implor iarta.ma nu am vrut... Doar ca de cand mi.am dat seama ca o iubesc pe ea... Parca sunt altcineva! :-(
Eu -Nu.i nimic! Stai linistit! Ii zic in timp ce imi sterg lacrimile. Lucas s.a asezat langa mine pe balansoar si punandu.si capul pe picioarele mele.Lucas -Te rog sa nu mai fii suparata! :-( si ma pupa protector pe frunte.
Eu -Nu mai sunt suparata! Am stat pe balasoar pana in jurul orei 00:30, duipa ne.am dus in dormitor si ne.am pus sa dormim!