capitolul XXIV

3.5K 173 49
                                    

*Povestea dupa 3 luni*
*Povesteste Anna*
Au trecut 3 luni de cand am aflat ca Daria a gasit informatii despre sora noastra Adela. Intre timp, eu m.am insanatosit la maxim. Cu Lucas ma intelegeam de minune, si spre surprinderea mea, si mama a inceput sa se comporte si ea frumos cu mine... pe scurt, ne intelegeam de minune. Lucas si.a schimbat serviciul si mai tot timpul il petrecea la munca, fapt ce ma intrista :(. Daria a cautat.o pe Adela, in timpul in care eu stateam si imi reveneam. Dupa doua saptamani de cautare Daria in sfarsit a gasit.o, dupa a venit la mine si mi.a dat vestea cea mare... eram in al noua-lea cer. Am fost, am vorbit cu ea, i.am explicat situatia, iar ea a inteles... fapt pentru care m.am bucurat. A inceput sa ma viziteze foarte des, asta insemnand o data la doua zile, Adela, dar si Daria veneau la mine... ma incantau vizitele lor, deoarece mai tot timpul eram singura :( . Dupa vreo 5-6 saptamani, Adela a inceput sa se comporte ciudat cand venea vorba de Lucas sau cand era prin preajma... dar am trecut cu vederea acest lucru, desi ma deranja.
Ma bucuram de timpul pe care il petreceam cu Lucas... totul evolua frumos... si a venit timpul in care am avut prima noapte de amor ( :P😜😛 ) a fost frumos... (sincer, nu imi place sa scriu despre asta) . De dimineata, soarele ne mangaia cu razele sale calduroase.
Eu -Buna dimineata, somnorosule!
Lucas -Buna dimineata printesa mea! Si ma saruta lung si apasat.
Eu - Ce facem astazi, daca tot esti liber?
Lucas - Pai tu ce ai vrea sa facem?
Eu -Haide sa iesim undeva cu Stefi, Ale si ceilalti...
Lucas - Cheama.le si pe Daria cu Adela...
Eu -Bine... m.am ridicat din pat si am sunat.o pe Daria.
*Convorbire telefonica cu Daria*
Eu - Buna Daria ce faci?
Daria - Bine... ( continuarea mai tarziu )

Indragostita De Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum