Lucas mi.a inmanat acel bucet de trandafiri iar eu... chiar nu stiam ce sa fac... asa ca am ales sa il iau in brate si sa il sarut... dar m.am oprit...
Lucas: -Anna te rog saruta.ma...
Eu: - Nu... nu pot face asta stiind ca m.ai inselat cu sora mea... in casa noastra pardon... casa ta si mai ales stiind ca eu sunt acolo...
Lucas: -Iubirea mea, te rog lasa.ma sa.ti explic...
Eu: -Ok... spune.
Lucas: - Tu cu Daria v.ati dus in bucatarie... iar ea a sarit in bratele mele zicandu.mi ca s.a indragostit de mine, ca ma vrea pentru ea... iar eu i.am zis ca te iubesc pe tine... nu pot renunta la relatia asta... vreau sa fii mireasa mea... vreau sa fii mama copiilor mei... nu vreau sa te pierd NICIODATA!! TE IUBEEEEEEEEEESC (a strigat in gura mare) iubire... astazi facem 3 ani de cand suntem un cuplu... si vreau sa ma iesti pentru tot ce ti.am gresit...
Eu: -Lucas...
El imi se apropie si ma saruta... am cedat... nu mai puteam sa fiu orgolioasa... il iubeam enorm de mult... dupa cateva minute am ales sa mergem sa repetam plimbarea de acum 3 ani... la un moment dat mie mi s.a facut rau... mai rau ca niciodata... nu stiam ce se intampla cu mine, dar nu i.am zis nimic lui Lucas ca sa nu se ingrijoreze... dupa o parte din plimbare... eu m.am oprit si...
Eu: -Lucas... nu am apucat sa termin ceea ce aveam de zis ca am lesinat si am cazut... Lucas s.a intors repede si cand m.a vazut s.a speriat si a venit repede, m.a luat in brate si m.a asezat pe o banca...
Lucas: -Anna ce ai patit? Annaaaaa revino.ti te rog... dupa cateva secunde a sunat la salvare... "Alo?! Buna ziua, asi dori o salvare, iubita mea a lesinat..." si dupa nici 10 minute a sosit salvarea si m.a fost luat la spital... Lucas alarmat, a sunat.o si pe Daria
Lucas: -Daria; Annei i s.a facut rau si a lesinat, vin sa te iau sa meegem la spital...
Daria: -Poftim?! Ok... vino sa ma iei...
"Dupa o ora"
Doamna doctor a venit la Lucas
Doamna doctor: -Dumneavoastra sunteti domnul Lucas?
Lucas: -Da... eu sunt. Ce s.a intamplat? Cum este Anna? Ii bine?
Doamna doctor: -da, este bine... si asi dori sa va felicit...
Lucas: -de ce sa ma felicitati? Zice in timp ce se uita la Daria;
Doamna doctor: - Asi dori sa va felicit deoarece sunteti tatic... domnisoara Anna este insarcinata in 6 saptamani...
Lucas: -Asi putea sa ma duc la ea? O pot vedea?