capitolul XXI

3.4K 161 6
                                    

Eu -Da! Normal ca vreau sa fiu sotia ta!!💍 👰 Lucas se ridica, imi pune inelul pe deget, ma ia in brate, m.a invartit si ma sarutat, era atttaaaaaaaat de duuulce💋
Lucas -Credeam ca nu vei accepta...
Eu -de ce sa nu accept?! Esti iubirea vietii mele.... Si vreau sa mor langa tine!!!
Lucas -Si eu imi doresc acelasi lucru!💜 am mai stat pe acel munte, pana la ora 2:30 dimineata :))) eram foarte obosita..
Eu -Iubire... Haide sa mergem ca sunt obosita...
Lucas -Bine printesa mea, mergem!👑💜 !
Eu -Pot sa conduc eu iubire? 🚦⚠
Lucas -Nu iubirea mea, ca esti prea obosita, si ma saruta protespctor pe frunte... Mi.a deschis portiera, m.am urcat in masina, Lucas mi.a inchis portiera, si s.a urcat si el la volan. Pana sa ajungem acasa, eu am adormit... Ajunsi, Lucas m.a luat in brate si a urcat sus in brate cu mine 👫💏💑 cand am ajuns in fata apartamentului m.am trezit, dar Lucas nu a vrut sa ma lase jos, m.a dus in dormitor, mi.a dat pantofii jos si m.a lasat sa dorm... Dar el s.a dus in sufragerie la televizor... In timp ce dormeam am avut un cosmar... Se facea ca eram pe strada si un barbat cu fata acoperita a venit pe la spatele meu, mi.a pus mana la gura sa nu tip si m.a bagat intr.o masina... Eu am inceput sa vorbesc in somn, sa tip si dintr.o data a venit Lucas si m.a trezit...
Lucas -Iubire... Trezeste.te,
Eu -Unde sunt?!
Lucas -Esti acasa puiule, stai linistita... Si ma saruta usor pe frunte. M.a luat in brate si am adormit amandoi. A doua zi ne.am trezit din cauza telefonului care suna... Cand m.am uitat era Ale...
*Convorbire telefonica*
Eu-Alo?!
Ale -Ce faci?!
Eu -Dorm... Tu ce faci?!
Ale -La ora asta dormi?!
Eu -Da, am ajuns la 3 acasa...
Ale -Unde ati fost porumbeilor?!
Eu -pe un multe de unde ae vedea tot orasul.., a fost superb!!!
Ale - Sii...
Eu -Si... Iti zic mai tarziu, anuntai si pe ceilalti ca la 17:30 sa ne vedem la restaurantul de aseara...
Ale -Ok, ne vedem! Te pup paa
Eu -si eu te pup bye! M.am intors usor cu fata la Lucas crezand ca doarme... Dar el se uita la mine... M.a luat in brate si a inceput a ma saruta... Era ora 13:25, m.am ridicat din pat, m.am dus, mi.am facut toaleta si m.am dus la bucatarie, acolo Lucas pregatea masa, a facut omleta cu bacon... O facea ataat de gustoasa...
Eu -Lucas astazai mergem sa me vedem cu Ale si cu ceilalti...
Lucas -Bine scumpa mea!💷💸💑👑👰 am mancat si dupa ne.am pus la televizor, ne.am uitat la desenee😍🎭 s.a favut ora 16, m.am dus la baie, m.am aranjat, si am ales un machiaj destul de simplu... S.a facut ora 17:15 si am plecat... Inaontee sa plecam, i.a zis lui Lucas
Eu -Iubire... Haide sa mergem pe jos, ca m.am saturat sa merg cu masina...
Lucas -Bine... Mergem pe jos. Si am plecat, in timp ce mergeam spre parc Lucas s.a oprit sa ia cate o inghetata,..
Eu -Eu ma duc inainte...
Lucas -sa ai grija... Trebuia sa tranversez strada... Cand am calcat pe trecerea de pietoni o masina.... A dat peste mine... Lucas cand a vazut,...

Indragostita De Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum