In aceeasi zi dupa cateva ore au venit surorile mele si am petrecut ziua toti 4. Eu impreuna cu Daria ne.am dus pana la bucatarie.
Daria: -Anna tie nu ti se pare ceva ciudat la Adela?
Eu: -Sincer ba da... adica mereu cand ii in preajma lui Lucas se schimba...
Daria: -Stai linistita ca nu se va intampla nimic cu ei...
Eu: - Haide sa mergem in sufragerie si am plecat.. cand am ajuns in usa sufrageriei o vad pe Adela in brate lui Lucas si sarutandu.se...
Eu: - Ce se intampla aici?! Amandoi s.au speriat cand am tipat...
Eu: - Adela? Parca erai sora mea... acuma te dai si la iubitul meu?! Lucas tu ce faci? Asa imi arati ca ma iubesti?!
Lucas: -Anna nu ii ceea ce pare.
Eu: - dar ce ii Lucas?!
Lucaa: -pff pai...
Eu: - Nici un pai... gata... tocmai cu sora mea... va urasc pe amandoi sa dispareti... Adela iesi afara acum!! Tip cat ma tine gura de tare... Si.a luat poseta si a plecat... iar eu am fugit in dormitor, mi.am luat un troler si am inceput sa.mi pun hainele in el... iar in acest timp intra Lucas...
Lucas: -Anna ce faci? Eu te iubesc...nu pleca, Adela s.a pus in bratele mele si a inceput sa ma sarute... eu am respins.o.
Eu: -Daca o respingeai nu te mai saruta, ii zic in timp ce termin hainele de pus in bagaj, mi.am luat totul am coborat si am plecat cu Daria lasadu.l pe Lucas sa se roage ca sa ma mai intorc... dar eu eram hotarata sa nu ma mai intorc...
Imi cer mii de scuze ca nu am mai postat!
Asi dori sa imi dati niste idei pentru continuare! Multumesc❤ va pup pe toti👄