capitolul XXIII

2.9K 166 1
                                    

Timp de 10 zile am stat sub supravegherea medicului, si m.am facut bine, dar nu am scapat de bandajele pe care le aveam in jurul capului. A venit ziua in care am fost externata, dar doctotul mi.a recomandat sa ma odihnesc si sa nu fac mult efort. Dupa 20 de minute in sfarsit am ajuns acasa, am urcat sus, cand am deschis usa era mama cu tata, Stefi, David, Ale, si ceilalti.
Toti la unison -Bun venit acasaaaaaa!!!!
Eu -Heeeeeyy💜!!!! Zic in timp ce ii imbratisez.
Mama -Esti bine draga mea? Cum te simti?
Eu -Da mama, sunt bine, ma simt bine... Si mama ma ia in brate... Oarecum am petrecut pentru cateva ore, dar eu am inceput sa ma simt rau si am ales sa ma retrag in dormitor sa ma odihnesc... Vazand ca m.am retras Lucas a venit sa vada ce am patit...
Lucas -Iubire ce ai patit? Ma intreaba ingrijorat in timp ce inchide usa...
Eu -Mi.e putin rau! ii zic in timp ce ma ridic.
Lucas -Stai intinsa i pat si odihneste.te! Imi spune si ce ma saruta protector pe frunte!
Eu -Dar... Si ma intrerupe zicand:
Lucas -Nici un dar! Odihneste.te!
Eu -Off... Bine..., si Lucas a iesit din camera.
Mama -Ce a patit Anna?
Lucas -Ii este putin rau...
Mama -Sigur nu este nimic grav?
Lucas -Sigur mama!!! Dupa 2 ore au plecat toti, iar Lucas s.a apucat de strans mizeria lasata de ceilalti, dar nu prea a reusit, deoarece eu am iesit din camera si am vrut sa il ajut dar...
Lucas -Hey hey hey!!! Ce crezi ca faci?! Intreaba ridicand o spranceana. Ii zambesc si ii raspund...
Eu -Pai... Fac curat!
Lucas -Ba nu... Eu fac curat, tu trebuie sa te odihnesti!!!
Eu -M.am odihnit in deajuns! Zic pe un ton rebel, dar ma trezesc luat pe sus de Lucas, m.a luat gen mireasa si m.a asezat pe canapea... Se aseaza Lucas langa mine, ma cuprinde si ma saruta pe frunte protector...
Linistea este intrerupta de sunetul soneriei. M.am dus eu sa deschid, era Daria.
Daria -Buna Anna, ce faci?
Eu - Bine, haide intra in casa. Si ce mai faci? O intreb asezandu.ne pe canapea.
Daria - Am venit sa te intreb cum te mai simti.
Eu - Bine, multumesc. Si asta e singurul motiv pentru care ai venit? O intreb curioasa.
Daria - Sincer, nu. Am venit sa.ti spun ca am informatii noi despre cealalta sora a noastra. Am descoperit ca o cheama Adela.
Eu - Serios?!?
Daria - Da, are 23 de ani si e necasatorita.
Lucas - Imi pare rau ca intrerup discutia dar Anna trebuie sa se odihneasca.
Eu - Dar...
Daria - Lucas are dreptate, si eu trebuie sa plec. Te tin eu la curent cu tot ce aflu.

Indragostita De Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum