Seni sen olduğun için istiyorum

18 4 1
                                    

           Okul çıkışı Deni ablaya söylediğim şeyi düşündüm. " Eve gelmiycem" Sonra aklıma gelen şeyle gülümsedim. Siz benim gülğmsedim dediğime bakmayın gülümsemek benim için bir mimikten başka bir şey ifade etmiyor.. Sonra Selin'e döndüm:

- Kız fındık fıstık çikolata..

- Efendim sarı tüylü kara kedi.

Bana hep böyle derdi. Sarı saçlarım ve yeşil gözlerim olmasına rağmen ismim Siyah olmasıydı bana böyle seslenmesinin sebebi.

- Selin hadi ev arkadaşı olalım..

- Siyah sen zaten hep benim evdesin, yani ev arkadaşı olunca bir şey değişmiyor.

              Selin'e tam cevap vericektimki telefonu çalmaya başladı. Selin 32 dişini göstererek sırıttı.

- Sevgilim, aşkım, yakışıklım saca manitam arıyor kızlar!

Sera yine bağırmaya başladı.

- Kuşum bir sessiz olunda telefonla konuşa biliyim.

Şimdi taşlar yerne oturmaya başladı. Demek sınıfta ağğzının içine düştüğü çocuk sevgilisiydi. Allah mesut etsin..
              Selin'in eve geldik. Hemen üstümü değiştirip kendimi koltuğa attım. Tahmin edin ne yaptım? Tabiki uyudum başka ne yapabilirim?

- Siyah, Siyah, Siyah....

- Her kimsen kapa çeneni!

- Siyah, Siyah, Siyah....

- Ne var lan ne var?

              Gözlerimi açmamla karşımda Ayaz' ı görmem bir oldu. Ayaz' ın Selin' in evinde ne işi var? Hah buldum. Kesin rüya görüyorum.

- Ah orangutancığım seni okulda gördüğüm yetmiyor, şimdi de rüyalarıma mı girdin? Rica etsem rüyamdan çıkarmısın? Görüntü kirliliği oluşuyor..

                Ayaz kahkahayı basınca içime bir şüphe düştü. Ya rüya değilse!!

- Ayaz şimdi kendimi cimcikliycem ve bunun bir rüya olduğunu kanıtlıycam.

Ayaz ellerini beline koydu ve beni izlemeye başladı.

- Aaayyyğğğ! Ufffff acıdı!.!.

AŞK MASUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin