Mutlu olma sırası bizde

25 4 0
                                    

- Ayaz şimdi kendimi cimcikliycem ve bunun rüya olduğunu kanıtlıycam.

Ayaz ellerini beline koyup beni izlemeye başladı.

- Aaayyyğğğğ! Uf acıdı!.!.
                Acıdı! Ne güzel! Ayaz bizde. Ama bir dakika neden bizde?

- Sevgili arkadaşım orangutan burada ne işin var?

- Oradan bakınca oranguta mı benziyorum? Sen baksana şu yakışıklılığa..

- Bakıyım. Valla nereden bakarsam bakıyım orangutana benziyorsun.

- Hıh küstüm.

- Canıma minnet......

- Ayrıca arkadaşım sevgilisini görmeye geldi. Bende onunla birlilte geldim.

                İçeriye Selin'le o sınıftaki çocuk girdi. Durun şu çocuğa bir alıcı gözüyle bakıyım. Tamda Selin'in tipi. Tatlı bir gülümsemesi var. İyi iyi bu çocuk benim Selin'imi üzmez. Ama bir üzsün tırnaklarını kerpetenle söker, kulaklarına sokar, boğazına da kürdan saplarım.

- İyi o zaman size iyi eğelenceler. Ben uykuma devam edicem.

- Yaaaa Siyah hadi ama bu gün gğzelce eğelenelim. Nuuuuuuuuuur?

- Selin hayır deme şansım var mı?

- YOK!,?.

                    En sevdiğim şarrkı çalmaya başladı. Lan bu müzik nerden geliyor? Hıııı telefonum çalıyormuş. Neeee Tolga arıyor...

- Efendim Tolga?

- Siyah sesini duymayalı çok uzun olmuş yaaa özlemişim seni.

- Ben de seni özlemişim Tolga. Eeee İngiltere nasıl?

- Ben Türkiye'deyim. Buluşalım mı?

- Tamam bizde birkaç arkadaşla dışarıya çıkıcaktık zaten. Sende gel. Selin'lerdeyiz.

                    Yavaş yavaş hayat hikayemi öğreniceksiniz. Erkeklerden  nefret eden bir kızım. Peki neden Tolga' ya bu kadar yakınım? Tolga Selin ve ben küçüklüğümüzden beri arkadaşız. Tolga benim hep yanımdaydı. Tolga hayatımda gördüğüm en müthiş erkek. Hani adam gibi adam derlerya hani işte Tolga adam gibi adam....

Zilin çalmasıyla kapıya koştum. Karşımda Tolga'yı görünce içimde çok tuhaf bir his oluştu. Ahhhhh özlemişim Tolga'yı.........

AŞK MASUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin