Aşk herşeyin başlangıcı ortası ve sonudur

25 3 0
                                    

Dün ne oldu?

- Ayaz dün ne oldu?

- Siyah'cığım dün hiçbir şey olmadı. Sadece senin sesinin ne kadar güzel olduğunu öğrendim.

                 Ayaz bize dün olanları anlattı. Durun lan bir sakin. Lağğğnnnn jeton yeni düştü. Bu beni kucağında mı taşımış eve? Bir dakika Ayaz beni kucağında taşıdıysa Selin bizi nasıl görmedi?

- Selin bir şey sorcam sen bizi eve girerken nasıl görmedin?

- Kanka ben akşam evde değildim az önce geldim.

- Selin! Kızım, yavrum ben sana ne dedim! Akşam akşam dışarıda ne işin vardı?

- Anne, ama yanımda Burak vardı.

                   Selin ile harika bir sohbet yapıyorduk ki.... Orangutan sohbetimizi böldü:

- Kızlqr bir zahmet beni içeriye davet etseniz diyorum.

Anaaaaa! Biz iki saattir kapıdayız dimi?Ayaz'ı eve alma fikrini bir güzel benzettim ve kapıyı Ayaz'ın yüzğne kapattım.

Mal çocuk iki saattir zile basıyor. Ünsan bu kadar  mı yüzsüz olabilir. Ben çocuğu baya baya kovuyorum o hala kapıda.

- Siyah çocuk sana dün o kadar iyilik yapıp eve bırakmış. Sen çocuğun yüzüne kapı kapattın.

- Selin sanki ben dedim eve bırak diye.

- Aşkım, benim sarı tüylü kara kedim. Bence o çocuk senden hoşlanıyor.

- Ay inşallah böyle bir şey yoktur.

- Siyah bence Ayaz yakışıklı, tatlı, hoş çocuk hani bence sen ve o....

- Selin kapa çeneni.

                       Ohhhh lan sonunda seslerde kesildi. Kesin gitti. Olmasın, bana aşık falan olmasın, istemiyorum. O sırada telefonum çalmaya başladı. Ohaaaaaa oğlum benim gözöerde bozuldu sanırım. Kuzey beyin imkansız. Bakalım hangi dağda kurt ölmüş.

- Efendim baba.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK MASUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin