Sen aklıma gelince herşey gülümserdi

29 4 1
                                    

Zilin çalmasıyla kapıya koştum. Karşımda Tolga'yı görünce içimde tuhaf bir his oluştu. Ahhh özlemişim Tolga'yı.....

-Siyah seni çok özlemişim.

- Bende seni çok özledim Tolga.

            Karar verdik. Sinemaya gidicez. Merdivenlerden aşağıya inerken Selin ile el ele tutuşmuş Burak'ın yanına yaklaştım:

- Selin'i üzme!

Göz kırpıp Tolga'nın yanına gittim. Aşağıya indiğimizde Selin:

- Bence ayrı ayrı arabalarla gitmeyelim. Tek araba gidelim. Sonuçta benzin fiyatları tavan yaptı.

               Selin'i duyanda çok tutumlu sanır. Nerdeeee? Bir mağzaya giriyoruz beyendiği kıyafetin bedeni olmasa bile alıyor.  Ayaz'ın arabasına bindik. Arabada Tolga bana bir şey vermek istediğini söyledi. Verdiği hediye paketini açınca içinden üstünde "S" harfi bulunan bir kitap ayracı çıktı. Ay bu çocuk beni çok iyi tanıyooo. Ben tam bir kitap ayracı hastasıyımdır. Tam teşekkür edicektim ki sustum. Biz küçüklüğümüzden itibaren birbirimize hiç teşekkür etmezdik. Zaten şimdiye kadar hiçte normal olmadığımızı anlamışsınızdır.

                 Sinemaya gelince hangi filme girsek diye konuşuyorduk. Aslında buna pek konuşmak denmez. Baya baya tartışıyorduk. Sonunda Selin'in büyük ısrarı üzerine romantik bir filme girdik. Film  bitince tek söylenen bendim:

- Film fazla saçmaydı. Hele o kıza sinir oldum bir erkek için neler yapmış.

- Siyah' cığım çünkü o kız o erkeğe aşık.

- Üfffff Selin bence o kız katlanmış çünkü MAL!

Ayaz bana döndü:

- Siyah filmdeki kıza saydırmaların bittiyse seni eve bırakıyım. Selin ile Burak biraz yalnız takılsın.
- Saol Ayaz ama yalnız yürümeyi tercih ederim.

- Siyah benden neden nefret ettiğini sorabilir miyim?

- Cevap çok basit. Çünkü sen de bir erkeksin.

                    Ayaz bqna boş boş bakarken Tolga çarpık bir şekilde gülümsedi:

- Seninle yürümemi ister misin?
- Çok naziksin Tolga ama tek başıma yürğmek istiyorum.

Bu sefer Ayaz sırıtmaya başladı. Onları başbaşa bırakıp yürğmeye başladım. İzlediğimiz filmin etkisinde kalmıştım. Bir zaman lar bende güvenmiştim pislik herifin birine. Gözleri dolmuştu içimdeki küçük kızın. Lanet olsunki o herifi çok sevmiştim. Ama ağlamamalıyım. Kafa dağıtmaya ihtiyacım var. Unutmalıyım, silmeliyim aklımdan o herifi. Emir'i.........

AŞK MASUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin