GOT7"NIN OKULA GELİŞİ

339 34 12
                                    

Biz Jungkook ile aynı anda göz göze geldiğimizde utanıp kafamı teyzeme çevirdim, bize "Manyak mı bunlar" bakışını attığını gördüm. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Gülmemeyi zor olsa da başarmıştım. Yaklaşık bir saat güle güle konuştuktan sonra Jungkook artık gitmesi gerektiğini söyledi. Dışarıdan bir şey göstermiyordum. Fakat içimden bu sohbetin bittiğine seviniyor olsamda bir yandan da Jungkook'un gitmesine üzülüyordum. Teyzem Jungkook'u yolcu etmemi söyledi. Bunun üzerine oturduğum yerden kalktım ve O'nu yolcu etmek için kapıya gittim. Kapıdan çıkarken kulağıma eğildi fısıldayarak "Yarın okula birlikte gidelim sabah erkenden kapının önünde ol" dedi. Kafamı onaylarcasına salladım ve kapıyı kapattım.

Saate baktım ve teyzeme yorgun olduğumu, yemek yiyip hemen uyuyacağımı söyledim. Teyzem de "Tamam canım" dedi. Yemek hazırladık. Teyzem yemek yerken bana "Bu arada Jungkook yakışıklı çocuk keşke sevgili olsaydınız dedi. O sırada kardeşim "Sevyili nediy abya"(sevgili nedir abla) diye bir soru yöneltti. Bunun üzerine hepimiz bir kahkaha attık. Yemeğim bitince toplamaya yardım ettim ardından yatağıma yattım. Sanırsam çok yorgun olmalıydım hemen uyumuşum. Sabah uyandığımda vücudumu diğer tarafa çevirmemle çığlık atmam bir oldu. Karşımda Jungkook yüzündeki tebessüm ile beni seyrediyordu. Bağırarak "Sen burda ne arıyorsun!!!" dedim. O da bana sakin olmamı sadece dışarıda beklerken teyzemin beni içeri aldığını söyledi. Derin bir "oh" çektim ama sonra kendime gelmem gerektiğini ne de olsa şuan bir erkeğin beni izlediğini düşündüm içimden. Saate baktığımda hazırlanmak için tam 10 dakikam olduğunu farkettim. Jungkook'a odamdan çıkmasını söyledim. O da "Neden" dedi. Bende "Jungkook giyinebilmem için odamdan çıkman gerekiyor değil mi?!"dedim. O da durumu anlayıp dışarı çıkınca bende hızlıca hazirlandıktan sonra dışarı çıktım. Teyzeme okula Jungkook ile gideceğimi söyledim, hoşçakal dedim ve Jungkook ile evden çıktık.

Jungkook biz yürürken "Ee anlat bakalım nasıl gidiyor hayat?" dediğinde kahkahalara boğulmuştum. "İyi gidiyor Jungkook" diyince O bana eşsiz gülümsemesini sundu. Caddeye çıktığımızda neredeyse herkes bize bakıyordu. Bazı fanlar fotoğraf çekinmek isterken bazıları ise bana garip bakışlar atıyordu. Fakat bu bakışlardan hiç memnun kalmamıştım. Sonunda nihayet okula gelmiştik. Sınıfa gittik ancak erken gelmiş olmalıydık çünkü sınıfta hiç kimse yoktu. İkimizde çantalarımızı koyduk ve oturduk. Oturduğumuzda Jungkook bu sınıftaki en normal tek kız öğrenci olduğumu söyledi. Tam cevap verecek iken kapıdan içeriye Jimin ve Jin başta olmak üzere diğer BTS üyeleri geldi. Girdikleri an hemen "Ooo jungkook ve Bong-cha da buradaymış" demeye başladılar. Yaklaşık 1-2 dakika sonra diğer sınıf öğrencileri de geldi. Dersin başlamasına az kalmışken Jungkook dışında diğer BTS üyeleri sınıflarına gitti. Bizde yerlerimize oturduk. Sınıfa öğretmenimizde de girdi ama tek girmedi. Yanında 7 çocuk vardı. Sanırım bu çocuklar yeni öğrenciler idi. Kafamı sınıftaki diğer kızlara çevirdiğimde hayran olmuş bir şekilde yeni gelen öğrencilere baktıklarını gördüm. Ama ben hiç bir tepki göstermiyordum. Hepsi kendini sırasıyla tanıttı. "Ben Kim Yugyeom","Ben Choi Youngjae"," Ben İm Jae Bum","Ben Bambam"," Ben Jackson Wang","Ben Junior","Ben MARK TUAN". Hmm Mark Tuan. Bu isim bana biraz tanıdık gelmişti. Mark gözüyle sınıfı gözlemlerken beni gördü. Bakışlarından belliydi galiba O da beni tanıyor gibiydi. Aynı bakışlarla beni baştan aşağıya süzdü ve göz kırptı. Ben O'nu hatırlamaya çalışırken Mark birden bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Mark bir bana birde Jungkook'a baktı. Jungkook'a baktığımda farkettim ki İkiside birbirine birbirinden ölümcül bakışlar atıyordu. Acaba bundan sonra neler olacak?!

💙💚💛💜!!!!!NOT:ARKADAŞLAR LÜTFEN JUNGKOOK VE GOT7 ÜYELERİNİ AYNI YAŞTA SAYIN!!!!YAŞLARA ÇOK TAKILMAZSANIZ SEVİNİRİM YAŞA DEĞİL KONUYA ODAKLANIN!!!!!!💙💚💛💜

EVET BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ.ACEMİYİM HATAM VARSA ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ. LÜTFEN OY VERİN VE YORUM YAPIN. SİZLERİ SEVİYORUM.

BTS AND GOT7:GOOD AND BADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin