!!!HERŞEY SENİN İÇİNDİ!!!

247 20 8
                                    

>Medya=Jin,Jungkook,Jimin<

Chin-hwa denilen kızın amacı ne? Beni mi deli etmeye çalışıyordu yoksa Jungkook'u mu? Ancak Jungkook hiç kızdan rahatsız olmuşa benzemiyordu. O aksine benim burada gıcık olmamdan gayet memnundu. Ahh ne kadar rahatsız olsamda Jungkook'u seviyor olma ihtimalim vardı. Ama Mark ne olacak? Kalbimin sesini dinleyemiyordum ne yazık ki. Düşüncelerime o kadar çok odaklanmışım ki yanımda oturan Jimin beni dürttüğunde sıçramıştım. Jimin'e ne olduğunu sorduğumda diğer üyeler ile birlikte çok aç olduklarını söyledi. Kafamı one uzatıp Jimin'in arkasındaki üyelere baktığımda hepsinin bana gidip yeni bir ramen daha almam için yalvardığını gördüm. Jungkook dahil. Bu çocuğun midesinin olmadığına dair bir kuşkuya kapılmıştım artık.

Jungkook'a dönerek "Sana ramen yok! Hem seni Chin-hwa doyuruyordur zaten! Umarım anlamışsındır!" dediğimde bütün üyeler "Oooo" diye haykırırken Jungkook biraz sinirlenmişe benziyordu. Onu önemsemeyerek tekrar üyelere dönüp kafamı "Tamam" anlamında sallayıp rameni almak için yola koyuldum. Markete gelip hızlıca rameni bulmaya koyuldum. Rameni bulduğumda aynı yerdeydi ve yine 1 tane kalmıştı. Bu sefer kaptırmayacagima emindim. Rameni almak için üstüne el koyduğumda bir el daha gördüm. Şaşkına dönmüş bir şekilde elin sahibine baktığımda yine MARK olduğunu gördüm. Söze ilk ben girdim ve "Gerçekten şimdide mi seni aç olarak bekleyen GOT7 üyeleri var değil mi?" diye sordum. Bana "Hatırlarsan eğer bir ramen canavarı olan Jungkook rameni aldı ve benim şuan gerçekten bu ramene ihtiyacım var yoksa midem çok geçmeden iflas edecek"dedi. Aman ne hoş işte yine aynı sahne? Jungkook bizi izliyordu. Ama görünüşe göre rameni almak gibi bir niyeti yoktu. Bize bir süre bakmasının ardından bulunduğu yerden ayrıldı. Mark'a döndüm ama Mark gitmişti. Hemde rameni bana bırakarak. Bir savaşın galibi geldiğim için gururlanarak kasaya doğru yöneldim. Fiyatını ödeyip BTS yurduna doğru ilerledim. İlerlerken de düşünmeden edemiyordum. Acaba Jungkook birşeye mi üzüldü? Çünkü marketten ayrılırken hiç mutlu gözükmüyordu. Normalde beni ne zaman görse yüzünde küçük de olsa bir tebessüm oluşur, gözlerinin içi gülerdi. Düşüncelerim ile baş başa kalmışken bir yerden BTS'in "Boy in Luv" şarkısının sesleri geliyordu. Evet telefonum çalıyordu. Kim olduğuna baktım ve Dong-sun olduğunu gördüm. Aramayı cevapladığımda Dong-sun "Bong-cha neredesin? Jungkookla konuştunuzmu? Heyecandan bizi bilgilendirmeyi unuttun değil mi doğru söyle! Hemen buluşmalıyız!" dediğinde ne diyeceğimi bilemedim. Tamam geliyorum" dedim, telefonu kapattım ve BTS yurdundan içeri girdim.

Elimdeki ramene bir kurt gibi saldıran üyelere artık gitmem gerektiğini ilettim. İlk once gitmemi istemeselerde sonradan ikna olmuşlardı. Kapıya doğru yönelerek adımlarımı o yöne doğru devam ettirdim. Kafamı yana çevirdiğimde Chin-hwa'nın olmadığını görerek sevinirken kapıdan içeriye aşırı derecede sinirli olan bir adam girdi. "Nerede o Chin-hwa ve Jungkook" diyince bütün BTS üyeleri ayaklandı. Bütün üyeler gibi Taehyung da ciddileşti ve adamı tutmaya çalışan güvenliklere gitmelerini söyledikten sonra neden Jungkook'u aradığını sormuştu. Adam cevap olarak Chin-hwa'nın sevgilisi olduğunu söylemesiyle birlikte hepimiz bir kahkaha attık. Koltuğa oturtup adama yanlış anlaşılmanın aslını anlattıktan sonra tamamen sakinleşmişti. Adam Chin-hwa ile 4 aydır sevgili olduklarını söyledi. Bunun gibi gerçeklerle konuşmasını sürdürürken yurda Jungkook ve Chin-hwa giriş yaptı. Suga ayağa kalkarken onu durdurdum ve ikisine doğru adımlarımı yönlendirdim. Chin-hwa'ya "Canım senin sevgilin yoktu değil mi?" diye bir soru yönelttim. Biraz kekeleyerek "Hayır yok" dedikten sonra "Peki" dedim ve önünden çekildim. Chin-hwa o kadar çok küçük düşmüştü ki koşarak dışarıya çıktı. Jungkook ne olduğunu anlamayarak bana baktı. Jin ona oturmasını söyleyerek durumu anlattı. Jungkook "Ama bana bir ilişkisi olduğundan bahsetmemişti" dedi. Lafa atılarak "Ee Jungkook oyuna gelmişsin anlaşılan. Demekki neymiş hiç tanımadığın bir kişiye güvenmemen gerekiyormuş" dediğimde Jin ve Taehyung bitmeyen bir gülme krizinin içine girmişti. Jungkook belli etmemeye çalışsa da o da gülüyordu. Fakat bir anda ciddileşerek "Her şey senin içindi Bong-cha!" dedi...

😘😘😘😙EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ. HATAM VARSA ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ. LÜTFEN OY VERİN VE YORUM YAPIN. SİZLERİ SEVİYORUM 😙😏😏😏

BTS AND GOT7:GOOD AND BADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin