"Cealaltă ea"

359 18 8
                                    

Undeva,în mijlocul munților Carpați,este un sătuc care poartă numele de Lunca de Sus.Acolo locuiește Maria.La marginea satului este o pădure,iar Maria fiind curioasă,s-a hotărât să o exploreze de una singură.S-a uitat într-un anumit loc în depărtare și a văzut o structură mică în formă de casă.Nu mai era mult până să apună soarele de tot,așa că a mers direct spre acea casă fără să se gândească prin ce va trece dacă va merge prin acea pădure.În timp ce mergea, la fiecare pas auzea gemete și strigăte în departare și se simțea urmărită,dar nu se opri.Se îndrepta în continuare spre casă.Ea nu știa că noaptea aceea va fi mai lungă și chiar ultima.După ore de mers,simțindu-se din ce în ce mai obosită și urmărită,și-a făcut curaj și s-a uitat în spate.Mare greșeală...Era o ființă care avea aceleași trăsături cu ale ei.Avea un cuțit în mână și a sărit să o atace tăind-o destul de tare la piciorul drept.A luat-o la fugă și nu s-a oprit până nu a ajuns la o cabană.Fiind obosită de la atâta alergătură,s-a hotărât să intre pentru a se adăposti.Înăuntru văzu pereții de un roșu închis,mobilierul foarte vechi și o singură fereastră prin care putea să vadă luna care era stacojie.Într-un colț mai întunecat a deslușit un... cadavru.Hainele acestuia nu erau vechi ca restul încăperii dar erau pline de sânge și identice cu ale ei și ținea un cuțit în mână.Teama puse stăpânire pe ea,când și-a dat seama că este acea ființă din pădure care a atacat-o și acum aștepta ca ea să se apropie.Fiind afundată în gânduri,nu a observat că "cealaltă ea" s-a ridicat de jos.Cuprinsă de spaimă,Maria a fugit direct spre ușă,dar aceasts era încuiată.Deja era prea târziu.A simțit o durere îngrozitioare venind dinspre piept din nou și din nou,până a văzut negru în fața ochilor.
Heii.Aceasta este prima poveste scrisă de mine.Nu știu cât de înfricoșătoare este,dar sper să vă placă.

Povești CreepyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum