Elena a primit o păpușă de la părinții ei.Această păpușă era un cadou de la o mătușă mai bătrână care a trecut în neființă.Elena a fost speriată imediat cum a văzut păpușa,care avea ochii mici și negri care păreau să o urmeze în jurul camerei cu un zâmbet sinistru pe față.Cu toate acestea,a trebuit să accepte păpușa,pentru că era bine crescută și nu a vrut să-și supere părinții refuzând sa o ia.Aceștia i-au spus că numele păpușii era Arabella,lucru care a făcut-o pe fetiță să-i fie și mai mult frică de ea.Numele părea că o făcea și mai umană.Ea a ascuns-o pe Arabella în micuțul dulap de sub scări.După venirea nopții,Elena se punea în pat,când a auzit un zgomot ca și când cineva ar amesteca niște hârtii,care a durat aproximativ cinci minute.Apoi sunetul s-a transformat în pași înceți.Fata a paralizat de frică și ținea pătura deasupra capului când a auzit o voce moale și stranie ca a unui copil,destul de înceată încât să nu-i trezească pe părinții ei.Elena dormea de obicei cu ușa deschisă și cu lampa în hol pornită,pentru că îi era încă frică de întuneric.Dintr-o dată a auzit vocea din nou,dar de data aceasta era și mai aproape.Aceasta spunea:"Elena...sunt le scări...".Și apoi auzi un foșnet puternic,ca și cum ceea ce vorbise se întoarse aparent de unde venise.Fetița nu a dormit un minut în acea noapte.Doar a stat cu inima înghețată de frică până la ivirea zorilor.Când părinții au luat-o să o ducă la scoală,ea a încercat să le explice ce s-a întâmplat dar ei nu au ascultat și au luat evenimentul ca fiind doar un vis.În noaptea următoare,Elena s-a luptat împotriva somnului,dar până la urmă a adormit.Foarte curând a fost trezită de un foșnet urmat de acea voce care parcă era și mai aproape: "Elena...sunt pe a cincia treaptă...".Fata începuse să plângă și din nou nu a dormit toată noaptea.În seara care urma fata a decis să închidă ușa de la camera ei și fără tragere de inimă a adormit fără lumină.Ea moțăia când a auzit din nou zgomotul urmat de voce:"Elena...sunt pe treapta de sus...".Nervoasă că nu poate să doarmă,s-a dat jos din pat și s-a dus să investigheze.A țipat.Părinții au găsit cadavrul ei în partea de jos a scărilor.Ei au presupus că s-a dus spre baie,dar pentru că nu era lumină pe hol,a căzut și și-a rupt gâtul.Normal,păpușa a fost găsită lângă fetiță zâmbind. :)
Heii.Când eram mică uram foarte tare păpușile și nu știam de ce.Cred că acum am aflat. :))
De acum voi face un program pentru carte.Doar Miercurea și Sâmbăta voi adăuga câte un capitol.
CITEȘTI
Povești Creepy
HorrorÎncă de când eram mică,am început să dezvolt o pasiune pentru poveștile horror.Îmi plăceau foarte mult și filmele dar nu se comparau cu o legendă sau cu o poveste pe care o auzeai de la rudele mai învârstă sau de la prietenii care voiau să sperie de...