Fata umblătoare

29 0 0
                                    

O fată s-a sinucis după ce a văzut o imagine pe un grup vechi de știri. Imaginea arăta o figură, pe care unii au identificat-o ca fiind o femeie stând în picioare, în mijlocul unui drum singuratic. Nu are caracteristici faciale, membrele sale lungi se aseamănă cu picioarele de păianjen.
Cei care au văzut imaginea au ajuns să o cunoască ca "fata umblătoare" .
Ioana, o studentă pasionată de paranormal, a văzut imaginea pe un grup de știri online, împreună cu un mesaj "Tu mă vezi? Pot să te văd! ".
Ioana avea coșmaruri seara. A susținut că se trezea și o vedea pe "fata umblătoare" în fața ferestrei. Uneori, zgâria cu membrele sale osoase geamul, dar de cele mai multe ori, se uita la ea. Ioana nu putea sa se miște cât timp apariția se uita la ea. Era ca și cand sute de mâini o țineau pe loc.
Familia ei era convinsă că Ioana era speriată de imagine, și că urmare avea coșmaruri. Asta până s-a plâns că o vedea în cameră de zi. Era convinsă că o urmărea. O vedea chiar și în public, iar nimeni altcineva nu o putea vedea.
Părinții se temeau pentru sănătatea ei, dar doar o asigurau că "fata umblătoare"  nu este reală.
Cu toate acestea, situația s-a înrăutățit. Ea începuse să stea trează toată noaptea, la început doar bând cafea. Dar a trecut repede la tăieturi și la țipat pe tot parcursul nopții.
Era convinsă că în cazul în care se culca, arătarea o va lua.
Familia ei nu mai putea aștepta ca lucrurile să se îndrepte. Ioana avea nevoie de ajutor, dar cand mama a bătut la ușă, nu a primit niciun răspuns. A deschis ușa, dar Ioana nu era. Au căutat peste tot, până au verificat dulapul. Într-un colț era Ioana. O baltă de sânge se formase de la gâtul ei tăiat. Ținea strâns în mână o bucată de hârtie pe care era scris "Nu mă poți avea acum!".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 15, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povești CreepyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum