Amintiri

27 1 0
                                    

Amintirile sunt tot ce știm că s-a întâmplat, care contribuie la cine ești. Este păcat că oamenii nu sunt afectați de lucrurile pe care nu și le pot aminti. Mai ales tu. Amintirile sunt amuzante în sensul ăsta. Uneori, atunci când ceva este atât de înfricoșător sau atât de traumatizant, mintea ta îl blochează pur și simplu ca să te protejeze, în timp ce crezi că ar putea să îți facă o favoare. Mă doare când văd că ia acele lucruri de la tine. Lucruri oribile, dar care s-au întâmplat. Chiar dacă ai uitat, eu îți voi aminti mereu. Am fost cu tine acolo la fiecare pas, am fost în umbră, cu ochii pe tine, chinuindu-te. Ai o frică rafinată. Nu mă satur sub nicio formă de ea. Mereu și mereu te trec prin cele mai incitante experimente din viața ta. Imaginea ta cum te prăbușești pe jos chinuit în pură teroare este înveselitor. Te-aș putea urmări cum suferi pentru totdeauna, dar mintea aia a ta, de fiecare dată te face să uiți ce distracție am avut și continuă să te facă să crezi că nimic nu s-a întâmplat. Ai citit chiar povești despre lucruri oribile, dar găsești plăcere în acele orori, ca și mine. Cu toate acestea, nu ai putea înțelege cum este să mă uit la tine cum le înduri. Niciuna din aceste povești nu ar putea ajunge până la teroarea pe care ai confruntat-o. Vreau să am mai multă distracție cu tine. Să-mi petrec mai mult timp cu tine. Vreau să mă uit la tine cum țipi de disperare din nou și din nou. Vreau să experimentez agonia ta de un milion de ori. Mi-aș dori să îți amintești groaza ce-am pus-o în tine. Mi-aș dori să-ți aduci aminte de mine și să strigi noaptea. Mă încântă foarte mult de fiecare dată când vezi una din abominațiile mele. Ești atât de descurcăreț. Întotdeauna găsești o modalitate de a supraviețui fără a pierde vreouna din membre. Dorința mea este să îți urmăresc țipetele când mori. Dacă ultima amintire este despre mine,făcându-te să te îneci în frica ta, implorând milă în timp ce îți curg lacrimile, ți-aș spune că te iubesc și ți-aș mulțumi pentru toate momentele împărtășite. Cred că aș fi cu adevărat fericit în timp ce mă uit la tine cum te scufunzi în disperare în ultiele tale momente. Dacă ai fi deștept, nu ai închide lumina și nu ai pretinde că nu auzi acele zgomote ciudate. Nu te-ar distruge și nu ai rămâne singur, convins că vei fi bine. Îți amintești ultima oară ce am făcut?

Povești CreepyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum