Nu te uita prea mult

262 11 13
                                    

"Vanitatea",îmi spunea întotdeauna mama,"este motivul pentru care femeile devin rele şi pline de ură,deci nu te uita la tine prea mult în oglindă". Eu răspundeam mereu"Da mamă"și continuam mai departe să mă uit în oglindă. Mereu mă întrebam"Cum ar putea uitatul prea mult în oglindă să fie rău?". Am decis să nu o ascult. După ce a plecat mama din casă,am fugit spre oglinda cea mare din hol,unde mă uitam mereu și îmi admiram ochii albaștri și părul lung si blond. Dar de data aceasta,ceva era ciudat. Picioarele păreau mai lungi și mai subțiri,ochii erau complet negri,la fel și părul. Gura forma un zâmbet pe care doar un nebun l-ar avea.nAm început să mă apropii pentru a vedea mai bine,dar o voce mi-a șoptit"Nu te apropia prea mult!". Speriată,am făcut câțiva pași în spate,dar reflexia mea nu. Ea a făcut un pas în față și a ieșit din oglindă. A început să chicotească și să cânte ceva de genul"Pentru că m-ai căutat,prea mult te-ai holbat și m-ai chemat,propriul suflet ţi l-ai trădat.". Am luat-o la fugă spre camera mea,și înainte să închid ușa am văzut reflexia zgâriind pereții și încă fredonând. Am închuiat ușa și am căzut în genunchi tremurând de frică. Nu știam sigur ce se întâmplă,dar trebuia să mă ascund. Mi-am târâit genunchii care începuseră să sângereze din cauza lemnului aspru,spre dulapul cu haine. Am deschis cu stângăcie dulapul și m-am ascuns într-un colț mai întunecat. Între timp reflexia ajunse în fața ușii care se deschise cu un scârțâit. Era impozibil,eu am închuiat ușa. Nu mă puteam gândi decât la cuvintele mamei "Vanitatea,vanitatea,vanitatea...". Inima bătea cu putere când ușa dulapului a fost deschisă cu putere și am țipat"Mamă,îmi pare rău,trebuia să te ascult. Nu ar fi trebuit să mă uit!".
Heii.Sper ca această poveste să nu se adeverească,deoarece nu cred că sunt singura care adoră să se uite în oglindă mereu.😂😂

Povești CreepyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum