Yorgunluk iz pavııııırr

202 14 348
                                    

(N) Yazar notu (:3) : Selam ponçiklerim bugün güzel bir gün değildi hepimiz olanları biliyoruz ama derinlemesine anlatıpda canınıza sıkmayacağım. Öncelikle Teruya teşekkür edin benim gibi üşengeç bir insan yb yazdırdığı için °^° Ponçik diyip duruyorum XD dilime dolandxjfjsjbdnfjsj Bol bol yorum yapın ki yb için ilham gelsin *w* Bb

(T) Yazar Notu (=-=): Emojimden ne bekliyodunuz ki ben nazlı gibi sevimli değilim asdfgsdfdsdfd neyse öhöm. Şimdi biliyorum bazı olaylar oldu hepimiz gerçekten üzüldük ama artık her şeyin normale dönmesi gerekiyor bu yüzden biraz da mutlu olalım zaten yeterince üzülüp korktuk. Umarım ybyi beğenmişsinizdir *w*

***

[Nazlı]

   Taşınma ve yerleşmeyle geçen birkaç günün ardından artık yeni evimize tam bir şekilde yerleşmiştik. Bütün işleri iş bölümü yaptıktan sonra –herkes mızmızlansa da- bitirmiştik. Tabi tuhaf olaylar da olmadı değil.

-flashback-

"Nazlı kitaplarımı buraya koyabilir miyim?"

"Koy tabi." Teru teker teker kitaplarını çıkarmaya başladı. Alışık olduğum Sherlock Holmes kitaplarından sonra kutudan acayip şeyler çıkmaya başladı.

"Bu nedir? 'Gizli ikna taktikleri' mi?"

"Eh şey..."

"Peki bunlar? '3 saniyede karşınızdaki insanı nasıl anlarsınız?' 'Karşınızdaki kişiye 8 dakikada nasıl evet dedirtirsiniz?' Bence bunlar açıklanmalı. (=-=)" Demek Teru'nun herkese sözünü geçirmesinin sebebi buymuş. (O.O)

"Ehehehhe.." Kutudan birkaç kitap daha çıkardım. 'Zamanın kısa tarihi' 'Ölü köpeğin dişleri' (T: Cidden böyle bir kitabım var XD hatta hepsi var asdfgfdsdfgfd)

"Tuhafsın.. hem de çok...Senle nasıl yaşayacağım?" Elimden kitapları alırken dil çıkardı.

---

Benimse şuan telefonun başında düşündüğüm tek bir şey vardı.

"N'apıyorsun?" Teru'nun odaya girmesiyle irkildim. Kütüphaneye yöneldi ve bir şey aramaya başladı.

"Mesaj yazmıyor. (=^=)" Gülümsedi.

"Çok yazık."

"Dalga geçme! (TwT)"

"Tamam tamam. Sen neden yazmıyorsun?"

"Hiç anlamıyorsun Teru. İlk onun yazması lazım. Tabi sevgilin olmadığı için böyle şeyleri bilmezsin. (=-=)"

"Sevgilinin olmaması inan bana çok güzel bir şey."

"Maya sana erkek fobin olduğunu söylemişti. (XD)"

"Hahaha çok komik. (-.-) Sevmiyorum erkekleri benle uğraşmayı kesin."

"Tamam tamam. Ama hala yazmazdı~" Düşünceli bir şekilde bana baktı.

"Belki işi vardır."

"Ben işinden daha önemliyim aramadı da!" Birden telefona gelen mesajın sesiyle telefon elimden fırladı. Yataktan Bangee Jumping atlayışı yaparak telefonu yakaladım.

"İyi refleks." Tabi yere yüzükoyun düşmemin dışında. Ah burnum~ Bacaklarımın üstünden dikkatlice geçti ve dışarı çıktı. Ben de hızla mesaja baktım.

Artık arayabilir miyim? Lütfen. *yalvaran emoji*

Ah doğru ya işim bitene kadar aramamasını ve bitince benim arayacağımı söylemiştim! Ah canım beni özlemiş. Benim aramamı beklemiş Sonunda dayanamamış (*^*).

Lovely Comedy: Bro B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin