Yılbaşı Özel Bölümü!

122 10 550
                                    

T: bir rekor kırdık ve tam 6500 kelimelik yb yazdık! Bu kadar emeği yorumsuz bırakmasanız iyi olur :3

Not: Gecikme için özûrlerimizi sunarız.
-T&N ltd. Şti.

[Teru]

  Esen rüzgarla birlikte yavaş yavaş üşüdüğümü hissediyordum. Oturduğum bankta ellerimi cebime soktum.

  Asıl amacım markete uğramaktı ama sahilden geçerken dayanamayıp bir kaç dakika oturmuştum. Yılbaşı partimizin son eksikleri yanımda duran poşetteydi. 

  30 Aralık. Yarın evde kendi aramızda bir parti verecektik. Kızlar ne kadar ısrar etse de onların randevuya çıkmalarına izin vermedim. Bedeli de pek hoş olmayacak sanırım... 

  Yaptığımız anlaşmayı hatırlayınca ürperdim. En sonunda daha fazla düşümemeye karar vererek kalktım. Oturduğumuz binaya gelince anahtarımla kapıyı açtım ve içeri girdim. 

  Yukarı çıkmadan önce gözüm posta kutularına takıldı. İçimden geçen acabalarla birlikte kutuyu açtım. Tek başına turkuaz renkli zarfı görünce gülümsedim. Parmaklarımın arasına alıp narince okşadım. Sonra sevinçle merdivenlere yönelip hızla çıkmaya başladım.

  Zili çaldığımda Eylem açtı.

"Senpai~" Ben ayakkabılarımı çıkarırken Cemre ve Rumu da Eylem'in yanına geldiler.

"Eee Senpai istediklerimizi aldın mı?"

"Evet evet. Alın bakalım." Poşedi onlara verdim ve içeri girdim.

"Yaşasın kedicikli tokalar!" Eylem elinde kedi kulaklı tacıyla koridorda koşuyordu.

"Bulmak cidden çok zor oldu."

"Teşekkür ederim harikasın senpai~" Koştu ve bana sarıldı. Ne yapacağımı bilemez bir şekilde yavaşça başını okşadım.

"B-Biliyorsun ben sarılmayı sevmiyorum..." 

"Evet ama o kadar mutlu oldum ki kendimi tutamadım." Tatlı gûlûmsemesini görüp de sevinmemek elde değildi. 

"Sueda bak Senpai ne almış!" Koşarak merdivenden inen Sueda'nın yanına gidince ben de soluklanmak için koltuğa oturdum. 

"Ooo Senpai o ne~" Elimdeki zarfı gösterdi.

"H-Hiç bir şey."

"Gene aşk mektubu değil mi? Kızlar Senpai'ye gene aşk mektubu gelmiş!" Maya'nın kafasını koltuk altıma alıp judo hareketini denedim.

"Size kaç kere söyleyeceğim o benim arkadaşım!"

"Öğğlüğyom yağğğrdığm ediğğğin..." Koşarak gelen Nazlı Maya'yı elimden kurtardı. Boynunu tutup nefes alırken bir yandan Nazlı'ya teşekkür ediyordu.

"Teru mektup mu geldi? Ne yazıyormuş bu sefer?"

"D-Daha okumadım."

"Hadi beraber okuyalım!"

"Asla!" 

"Ben ne yazdığını biliyorum~ Kesin şöyle bir şey. 

Sevgili Shine,

  Bu gün kahvaltıda yumurta ve bal yedim. Sen neler yaptın? Uslu bir çocuk olup kitaplarını okudun mu~"

"Özlem ağzına çakıcam şimdi!!! Nazlı sen de gülme!"

"T-Tamam."

"Sizin aksinize onun edebi bir kişiliği var ve ayrıca şiir yazabiliyor."

"Uuu ne romantik."

Lovely Comedy: Bro B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin