Včera večer sme sa Scotta nič nestihli opýtať. Stihli sme ho jedine tak posadiť do auta. Potom automaticky zaspal. Odviezli sme ho domov a my so Stilesom sme išli tiež.
Dnes bol pondelok, čo znamená, ranné vstávanie a škola. Ale má to aj svoje pozitívne stránky. Konečne sa môžeme porozprávať so Scottom a zistiť, čo sa stalo minulú noc. ,,Ahojte," kráčam aj so Stilesom ku Scottovi a Nate. ,,Ahojte," odzdravia sa nám. ,,Scott? Môžem na slovíčko?" spýta sa Stiles Scotta a odtiahne si ho nabok od nás. Šepkajú, aby sme ich nepočuli. ,,O čom sa tam bavia?" spýta sa ma Nata. ,,Hmm... Netuším," odpoviem jej a dúfam, že to znelo presvedčivo. ,,Vieš o tom, že nevieš klamať?" povie mi Nata. ,,Hmm...," neviem, čo mám povedať. ,,Tak hovor." Ja chvíľku mlčím a potom sa k nám vrátia chalani. ,,Čo ste si tam šepkali?" spýta sa Nata podozrievavo. ,,Ale nič... Chlapské veci. Veď vieš," odpovie jej Stiles. ,,Hovorte." ,,Tak dobre," povie Stiles, ,,Rozprávali sme sa o tom, kde včera zmizol Scott..." ,,Ale neboj nebolo to nič vážne. Len sa mi zatočila hlava a potreboval som byť chvíľku sám," dokončí za Stilesa Scott. Zazvonilo na hodinu a my sme sa pobrali do triedy.
,,Hovor," poviem Stilesovi na hodine Francúzštiny. ,,Scott sa premenil a za každú cenu chcel ochrániť Natu. Bol presvedčený, že Alphom je Derek. Ale mýlil sa," začal hovoriť Stiles, ale ja som ho prerušila: ,,A kto je teda Alpha?" ,,To zatiaľ nevieme," pokračuje Stiles, ,,Ale vieme o iných ľuďoch, ktorí sa nachádzajú v Beacon Hills. A sú nebezpeční." ,,Lovci," citujem Scotta. ,,Ale čo lovia?" spýtam sa. ,,Trikrát hádaj." ,,Vlkolakov," poviem vystrašene. "Presne. Včera v lese na Scotta zaútočili. Trafili ho šípom. Našťastie, boli ďaleko, aby ho spoznali. Vtom tam prišiel Derek. A zachránil ho." Znova ho preruším: ,,Derek ho zachránil?!" ,,Áno. A teraz tá najhoršia časť. Neuveríš, kto bol ten lovec, ktorý trafil Scotta," Stiles na chvíľu stíchne. ,,Kto?!" opýtam sa ho nedočkavo. ,,Natálkin otec," dopovie Stiles. Ja stratím reč. Vtom nás upozorní učiteľka, aby sme boli ticho, takže nestihnem nijako zareagovať.
Potom sme sa už o tom nebavili, pretože pri nás bola Nata. Po vyučovaní sme so Stilesom kráčali k jeho autu a ja som si všimla kúsok od nás Scotta, ako sa rozpráva s Derekom. Kráčala som za nimi a po chvíľke sa ku mne pridal aj Stiles. ,,Musíš mi pomôcť nájsť Alphu," počula som hovoriť Dereka. ,,Ja?" skonštatuje prekvapivo Scott. ,,Len ty ho dokážeš nájsť. Myslíš, že prečo prišiel do Beacon Hills? On chce teba. Patríš do jeho svorky."
Po škole sme išli na babskú jazdu. Išli sme ja, Nata a Lýdia. Potrebovali sme oddych od nadprirodzeného sveta a chceli sme sa aspoň deň zaoberať normálnymi vecami ako je nakupovanie, pedikúra, manikúra a tak. Vlastne sme pripravovali prekvapenie pre chalanov. Išli sme Lýdiiným autom. Boli sme v obchode s oblečením a najprv som si veci skúšala ja a baby hodnotili. Ako prvé som si skúšala ružové šaty po kolená s áčkovým strihom a veľkou mašľou okolo pása. ,,Popravde, vyzeráš v tom ako veľký darček," skonštatovala Lýdia a Nata s ňou len súhlasila. Druhý outfit boli slabomodré šaty dlhé až po zem z tenkej látky. ,,Nie," povedali obidve naraz. Potom som si skúšala ešte asi šesť šiat. A vyhrali fialové obtiahnuté šaty. Potom sme išli ku kaderníčke a tá nám všetkým urobila super účesy. Tento deň sme si z babami naplno užili.
Večer sme sa vracali domov oblečené a namaľované v tom najlepšom. A naše účesy? Ani nehovorím. Keď sme prišli do Scottovho domu kde mali byť, nikto tam nebol. Nata vytiahla mobil a počula som ako jej prišla správa. Otvorila ju a stálo v nej iba: Sme v škole. Zmätená to ukázala babám. Lýdia vytiahla svoj mobil a začala telefonovať. ,,Ahoj, Jackson. Počuj, vezmeš nás do školy?" Jackson jej odpovedal a Lýdia zložila. ,,Ide sa," povedala.
Jackson prišiel pred Scottov dom a všetci sme sa horko ťažko napratali do jeho malého auta. Odviezol nás až pri školu.
Pred školou stál Stilesov jeep a Derekovo auto. ,,Vyzerá to akoby sa niekto vlámal do školy," skonštatoval Jackson. ,,Idem sa tam pozrieť," povedala Nata. ,,Sama tam nepôjdeš. Idem s tebou," povedala som. S Natou sme vystúpili z auta a kráčali sme smerom ku škole. Prišli sme až k dverám a Nata sa ich pokúsila otvoriť. Na počudovanie neboli zamknuté. Vošli sme dnu a ja som začala volať na Stilesa a Nata na Scotta. Nikto sa neozýval a prešli sme až ku bazénom. Nate zrazu zazvonil mobil. Ozývalo sa to po celej miestnosti. ,,Ano, Jackson?" hovorila Nata do telefonu. ,,Nie, nenašli," odpovedala Jacksonovi. ,,Jasné. Ahoj," ukončila hovor. Za pár sekúnd začal zvoniť mobil mne. Pozrela som sa na displej a tam stálo: Scott. Nedočkavo som zdvihla a v telefone sa ozval Scottov hlas. ,,Kde ste?" spýtal sa zadýchane. ,,Hľadáme vás v škole. A vy ste kde?" odpovedala som mu. ,,Kto všetko je tam?" ,,Ja s Natou sme v škole a Lýdia s Jacksonom nás čakajú v aute." ,,Kde presne ste?" ,,Pri bazénoch." ,,Dobre. Čo najrýchlejšie sa dostaňte na druhé poschodie. Stretneme sa v chlapčenských šatniach," dopovedal Scott a zložil. Potiahnem Natu za ruku a utekáme na druhé poschodie do chlapčenských šatní. Ked už sa blížime tak sa zrazíme so Scottom a Stilesom. ,,Môže my niekto vysvetliť čo sa tu deje?!" spýtam sa nahnevane. Odrazu začujem nejaký buchot a všetci začneme utekať. Narazíme na Jacksona a Lýdiu. ,,Čo tu robíte?!" spýta sa ich Scott. ,,To by sme sa mali spýtať my vás, nemyslíš?!" odsekne mu Jackson. ,,Upokojte sa,"povie Nata. Všetci sme stíchli a Nata pokračovala: ,,Takže, teraz nám chalani vysvetlite čo sa to tu deje." ,,Noo... " začne Scott, ale preruší ho nejaký hlasný zvuk ktorý sa ozýva ponad nás. ,,Čo to je?" spýtam sa vystrašene. ,,Teraz je skôr dôležité kam pôjdeme... Musí tu byt nejaká bezpečná miestnosť," povie Stiles. ,,Čo tak učebňa chémie??" navrhne Scott. ,,Ale to vedie len hore," skonštatuje Nata. ,,Vždy lepšie ako byť tu." Rozbehneme sa. Niečo sa za nami rozbehne, ale ja nemám čas obzerať sa. Dobehneme do učebne, zavrieme za sebou dvere a Scott podloží dvere stoličkou. Odstupime od dveri. Ten tvor práve prechádza okolo miestnosti a ja sa len modlím aby nás nenašiel. Zapchám si ústa lebo zrýchlene dýcham. Nenašiel nás... Všetci si vydýchneme. ,,Takže..."začne Nata, ,,čo je to tam vonku??"Upriamime pohľad na Scotta. ,,Prečo sa všetci pozeráte na mňa??" povie Scott podráždene. ,,Kto to je??!!" spýta sa Natty so slzami v očiach.