Spln

146 12 0
                                    

,,Dnes večer je spln. Scott, si v pohode?" spýtal sa Stiles. Stáli sme v škole pri skrinkách a rozprávali sa. ,,Je mi fajn," odpovedal Scott. ,,Vážne? Nie, že nám budeš klamať," povedala Nata rázne. ,,Nie. Vážne som v pohode." Zazvonilo na hodinu a my sme stáli pod zvončekom. Scott sa chytil za hlavu a začal sa zvýjať. ,,Scott?! Čo ti je?" Prestalo zvoniť. ,,Ten zvonček bol strašne nahlas," povedal Scott. ,,Ahaa. Na to si musíš zvyknúť." ,,Nie. Dnes je to iné. Dnes počujem oveľa hlasnejšie, cítim proste všetko a vidím aj najmenšiu čiastočku prachu." ,,To bude asi kvôli tomu,  že je spln." ,,Asi áno." Vykročili sme do tried a Stiles ešte stihol na Scotta zavolať: ,,Nezabudni, dnes je lacrosový zápas." ,,Jasné," stihol mu ešte odpovedať Scott.

Už bol večer a ja som sa práve aj s Natálkou a Lýdiou chystala na ihrisko sledovať zápas. Chalani sa už pripravovali v šatni. S babami sme dorazili na ihrisko a sadli sme si na diváčsku lavicu. ,,Dúfam,  že sa nič nestane. Že to bude len normálny zápas," hovorila nám Lýdia. Naše družstvo vybehlo na trávnik a hneď za nimi aj súperovo družstvo. Stiles si sadol na lavičku a my sme si sadli naschvál rovno nad neho. ,,Tak ako?" spýtala som sa Stilesa. ,,Nie som si istý, či to bude len normálny zápas," Stiles začal ohrýzať rukavicu a Lýdia si vzdychla. Tréner odpískal hru. Po pár minútach som sa spýtala: ,,Prečo nikto neprihráva Scottovi?" ,,Neviem, ale nepáči sa mi to. Scott vyzerá nahnevaný," odpovedal mi Stiles. Scott sa prikrčil a vyzeralo to, že zrýchlene dýcha. ,,Nerob to, Scott... nerob to." Počula som šepkať Stilesa. Videla som, ako odrazu všetci začali od Scotta cúvať a on dával jeden gól za druhým. Už bolo len 10 sekúnd do konca a Scott mal loptu. Bol dosť ďaleko od bránky. ,,Scott, ty to dokážeš... dokážeš to," šepkala si Nata pre seba. Scott otočil hlavu ku Nate. Naplno švihol rukou, v ktorej držal sieťku s loptičkou a loptička sa ocitla v bráne. Scott dal posledný a rozhodujúci gól. Všetci sa rozbehli na ihrisko a ja som zbadala, ako Scott, a za ním hneď Nata utekajú k šatniam. Povedala som to Stilesovi a obaja sme išli za nimi. Keď sme tam dorazili, videli sme, ako sa Nata so Scottom bozkávajú. Ostali sme stáť. Bola som rada, že Scott to ovládol.

Teen wolf (1. časť)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang