Rodina Haleových

51 4 0
                                    

,,Ako to myslíš??" povie Stiles s rukami na volante. ,,Dala mi košom," povie Scott. ,,To len tak?? Prečo??" ,,Povedala že to takto ďalej nezvládne... Nezvládne to čím som sa stal," povie Scott smutne, ,,zistila že sme jej klamali s tým čo sa stalo po tej párty. Jackson nás počul ako sa o tom rozprávame a povedal jej to. Myslel že by to mala vedieť," dokončí. ,,Ten Jackson je vážne divný. Minule som ho nachytal v šatniach ako ťažko dýcha pred zrkadlom. Vyzeral veľmi rozrušene," skonštatuje Stiles.

Medzitým som vstala z postele. Ano, som spachtoš. Urobila som si cop a išla si vybrať outfit na dnešný deň. Odrazu som započula ako nejaké auto zastavuje za naším domom, kde mám z mojej izby vynikajúci výhľad. Bolo to čierne auto s čiernymi sklami takže som nemala ako zistiť kto v ňom sedí. Vystúpil z neho Derek. Spanikárila som. Hneď ma napadlo že musím zavolať Scottovi alebo Stilesovi. Ale kde mám mobil?? To som celá ja nikdy neviem kde ho mám. Začala som prehrabávať veci a nakoniec som ho našla pod perinou. Už som vytáčala Stilesovo číslo, ale vtom som začula druhé auto. Nenápadne som nakukla z okna a zistila som že je to Stilesov jeep. Sedeli v ňom Scott a Stiles. Neskutočne mi odľahlo ale zároveň som sa bála aby Derek neublížil chalanom. Teraz začínam ľutovať že nemám taký sluch ako Scott. Rozhodla som sa, že sa budem aspoň pozerať z okna ale neodvážim sa ho otvoriť. Stiles a Scott vyzerali prekvapivo kľudne a o niečom sa s Derekom rozprávali. Nedalo mi to a trošku som pootvorila okno. Avšak som zabudla že vŕzga. Práve sa na mňa upreli tri páry očí. Cítila som sa trochu trápne. Jediné čo zo mňa vyšlo bolo: ,,Čo tu robíte??" ,,Najlepšie by bolo kebyže zídeš dole Beatris," povie mi Stiles a ešte dodá: ,,Nemáš sa čoho báť."

Zišla som dole len preto lebo som Stilesovi verila, aj keď strach tam bol stále. ,,Tak už mi poviete čo sa tu deje??" ,,No vieš..." začal Stiles. ,,Derek nie je alpha," vyhŕklo zo Scotta. ,,Čože??!" nemo som na nich hľadela. ,,Tak kto bol potom v škole??" ,,Alpha... Až na to že nevieme kto to je," povie Stiles trochu váhavo. ,,Ja mám tušenie kto to môže byť," ozve sa Derek. Všetci traja naňho dáme prekvapený pohľad. ,,Kto??" spýta sa Scott. ,,Môj strýko."

Teen wolf (1. časť)Where stories live. Discover now