,,Zajtra večer bude spln," povedal ustarostene Stiles. ,,Už si niečo vymyslel?" spýtal sa ho Scott. ,,Áno. Budem ťa cvičiť." ,,Čože a ako?" ,,O to sa nestaraj. Len príď po škole na ihrisko." ,,No tak dobre," súhlasil nakoniec Scott. ,,Prídem aj ja. Pomôžem ti, Stiles," ozvala som sa. ,,Nie. Čo ak sa premením. Je to nebezpečné," nechcel mi to dovoliť Scott. ,,Na tom mi nezáleží. Nebojím sa ťa. A už nechcem počuť ani slovo," nedala som sa presvedčiť. ,,No tak dobre," súhlasil Scott s veľkou nevôľou.
Po škole sme sa stretli ja, Stiles a Scott. ,,Takže, Scott, toto si pripni na pás," povedal Stiles. ,,Čo to je?" spýtal sa Scott. ,,Kedže si myslím, že tvoj tep nejako súvisí s tvojou druhou stránkou, tak som si požičal merač tepu." ,,Ty si ho ukradol?" ,,Požičal som si ho." ,,Ok. A čo s tým?" spýtal sa Scott. ,,Pripni si to a postav sa tam." Stiles sa začal hrabať v taške a ja som videla, že vyťahuje mobil. ,,Načo ti je mobil?" spýtala som sa. ,,Na ňom sa mi prirátava Scottov tep. Podľa toho ako je Scott nahnevaný, tak mu tep bije rýchlejšie," vysvetľoval Stiles. ,,A načo ti je lacrosová sieťka s loptičkou?" spýtal sa ho Scott. ,,Uvidíš. Snaž sa byť kľudný." Stiles švihol sieťkou a loptička z nej vyletela rovno na Scotta. Loptička ho zasiahla a Scott sa začal zvýjať od bolesti. Ale Stiles neprestával. Čím viac loptičiek Scotta zasiahlo, tým vyzeral naštvanejší. ,,Stiles, už dosť!" kričal na Stilesa Scott. Scott sa odrazu zvalil na trávnik a začal sa zvýjať. ,,Scott?" ozval sa ustarane Stiles. ,,Scott, ukľudni sa," snažil sa ho ukľudniť Stiles. Scott zdvihol ruku a bolo vidieť ostré pazúry zvieraťa, ako mu vyrastajú z prstov. Trochu som odstúpila. Scottovi pazúry zmizli a ukľudnil sa. ,,Som v pohode," zašepkal zadýchane Scott. ,,Chalani, mám pocit, že nás niekto sleduje," zašepkala som vystrašene. Chalani sa pozreli tým smerom, čo ja. Bol to chlap s veľmi vážnym výrazom na tvári. Upieral na nás pohľad. Po chvíľke sa pohol a odkráčal. ,,Kto to bol?" spýtal sa Scott. Chcela som mu odpovedať, ale Stiles ma predbehol. ,,To bol Derek Hale." ,,Kto?" spýtali sme sa so Scottom naraz. ,,Nikdy ste o ňom nepočuli? Jeho rodinu upálili zaživa a odvtedy sa z neho stal samotár," vysvetľoval Scott. ,,A prečo nás sledoval?" spýtala som sa. ,,To neviem, ale dúfam že nevidel priveľa," povedal Stiles.