Sakar Çift

297 35 82
                                    


Dün ne kadar zor uyusam da kimsenin dokunmaması uykumu almama sebep olmuştu. Gözlerimi ovalayarak kafamı çevirip telefonumu alıp saate baktım. Bu saatte uyandığıma şaşırıp sırıtmıştım. Evet sabah erken kalkıp kendimi şaşırtmıştım. Yatağımdan kalkıp penceremin kenarına geldim. Perdeyi açıp dışarıya baktım. Etraf çok sessizdi. Odamı havalandırmak için pencereyi açtım. Arkamı dönüp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Topuzumu düzeltip mutfağa doğru gittim. Annemi şaşırtmak için bugün kahvaltıyı ben hazırlamak istemiştim. Fakat annem çoktan uyanmıştı.

" Günaydın anne."

Annem gülümseyerek kafasını çevirip bana baktı.

"Günaydın uykucu kızım."

Yanına gelip yardım edilecek bir şey var mı diye bakındım. Tabi ki de yoktu. Uzanıp yanağından sıkıca öpüp masadaki yerime oturdum. Annem de yerine geçip kahvaltı yapmaya başladık. 

Genelde yemek yerken konuşmazdım. Çünkü yemeklere odaklanıp onları yeme derdindeyim.

Kahvaltımı bitirip masadan kalktım. Tabağımı alıp bangoya koydum. Annemin yanına gelip öpmek için eğildim.

"Adya sakın.!"

"Pekala bu sefer öpmeyeceğim."

Geri çekilip sadece gülmekle yetindim. Arkamı dönüp banyoya girip elimi ağzımı yıkadım. Odama gidip etrafıma bakınmaya başladım. Öğleden sonra okulum vardı ve oldukça zamanım vardı.

Odam çağınık, çalışma masamı düzene sokmam gerek ve diğer bir seçenek bunları es geçip Priya ile buluşmak. Son seçenek kulağa hoş gelmişti.

Odamın perdesini kapatıp dolabıma gidip üzerime siyah V yaka tişört ve kot pantolon alıp giydim. Mutfağa ilerleyip kapıdan anneme seslendim.

" Anne ben Priya'nın yanına gidiyorum haberin olsun."

"Tamam kızım."

Gülümseyip dış kapıya gelip parmak arası terliklerimi giyip evden çıktım. Karşı evin yani Priya'nın ziline basıp beklemeye başladım.

Kapıyı Priya'nın annesi açıp gülümsedi bende gülümsemeye başladım.

"Günaydın teyzeciğim, nasılsın?"

"Günaydın kızım iyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim. Priya evde mi?"

Sabah sabah çılgın bir soru.

"Evde uyuyor gir içeri bekleme kapıda."

"Tamam."

Kapıyı biraz daha aralayıp geri çekildi. İçeri girip terliklerimi çıkartıp Priya'nın odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalıp yavaşça içeri girip kapıyı kapattım.

Karşımda masum bir şekilde günlük kıyafetleriyle uyuyan bir adet Priya var. Çılgınca uyandırmayacaktım ama masum bir şekilde de uyandırmayı da düşünmüyordum. İlerleyip perdesini daha sonra camını açtım.

"Bir de bana uykucu derler uyan Priya."

Arkamı dönüp çarşafını çekip yere atıp bakmaya başladım.

"Adya hiç havamda değilim."

"Günlük kıyafetlerinle yattığına göre gayet normal."

"Gyan ile tartıştım dün."

Bana bakıp kalkarak yatağın ortasına oturdu, dudak bükerek.

"Ohho. Konu ne ?"

"Gyan dün beni yemeğe götürmeye gelmiş. Onunla beraber şu 1 saatlik uzaktaki lüks restorana gittik. İltifat etti ve ben de uzatmak istemedim yürüyelim mi dedim kabul etti. Ona onunla görüşmek istemediğimi söyledim."

UYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin