Bad girl

36 5 2
                                    

-Hai , plecăm.
-Plecăm?
-Nu-mi spune că-ți place să stai aici.
-Da , ai dreptate.
-Știi , m-am gândit la ceva.
-La ce?
-Păi eu am un club de noapte și poate vrei să fii barmaniță acolo.
-Dar nu am cum , am 16 ani , am părinți.
-Oh, nu mai ai. Și-mi zâmbește subtil.
-Adică?!
-Păi le-am dat o vacanță ...gratis..
-De ce ai făcut asta?
-Te necăjeau.
-Chiar dacă o făceau , nu trebuia să te bagi în viața mea , cine ești tu de fapt ? îl întreb apucându-l de braț.
-Cristian dragă , ți-am mai spus.
-Nu fi idiot.
-Dar nu am cum să nu fiu , așa sunt eu . Și-mi zâmbește pervers.
Îi arunc o privire plictisită după care plec lăsându-l în urmă.
-Evelin !Stai , de ce mergi așa de repede?
-Mă mai urmărești mult ? Spun asta în timp ce urcam într-un taxi. Strada 159 DN18f.
-Imediat , mi-a răspuns șoferul.
Înainte ca șoferul să plece a apărut și Cristian. Acesta s-a dus la el la geam și l-a rugat să-l ia și pe el.În cele din urmă l-a luat și pe el.
-Dar ce faci ? De ce l-ai luat și pe el ? am întrebat șoferul.
-A spus că e prietenul tău și că a întârziat puțin.
În acel moment m-am uitat la Cristian , care era în dreapta mea , iar el mi-a zâmbit ca și cum era nevinovat.Mi-am dat ochii peste cap după care n-am mai spus nimic.Era destul de mult până acasă , făceam cam o oră și ceva așa că am cam ațipit.

*Evelin a adormit cu capul pe umărul lui Cristian , iar acesta o sorbea din priviri.Când au ajuns la destinație a scos-o ușor din mașină și a dus-o în casă.Cristian avea cheie de la părinții Evelinei. A așezat-o pe pat , a stat lângă ea câteva minute după care s-a dus în bucătărie.*
-Ce cauți tu aici ? întreabă Evelin ieșind cu o bâtă de după ușă.
-Oo bad girl.Acesta a venit spre mine și mi-a luat bâta. Ce voiai sa faci cu ea ? Să mă omori?Nu ești recunoscătoare deloc că te-am salvat.
-Știi ce ? Nu te-am pus eu să mă salvezi , da ? Și plus de asta am auzit zgomote , nu știam că ești tu.
-Bine , dar de ce nu te-ai gândit că poate erau părinții tăi?
-Idiotule , i-ai trimis în vacanță îți mai amintești de asta ?
-Aa da , așa am făcut.Am memorie scurta , îmi răspunde ironic.

În Umbra Trecutului ~EvelinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum