M-am trezit într-o cameră albă , mare , cu pereții scrijoliți și plini de găuri cel mai probabil de la gloanțe.Vedeam totul în ceață.Eram legată de un scaun și aveam gura acoperită de scoci.Vederea începea să-mi revină , din îndepărtare a apărut un bărbat bine făcut și îmbrăcat la costum.A venit la mine și a tras cu putere scociu de la gură.
-Ce vrei de la mine ? am țipat la el.
-De la tine , nimic.Ești doar o simplă momeală pentru mine. Spune acesta în timp ce se învârte în jurul meu.
-Cine ești ?
-Am identitatea secretă , dar poți să-mi zici Demon..Dem , cum vrei tu.
-Unde sunt ?De ce m-ai adus aici ? Cât timp îmi explica el , mi-am adus aminte că am un cuțit în buzunarul de la spate , am tăiat funia ușor ca să nu-și dea seama și am acționat. Eram cu cuțitul la gâtul său.Nu știam ce să fac , eram speriată.
-Dă-mi cheile! îi ordon.
Acesta nu spune nimic , în secunda următoare a scos un pistol de la spate și m-a împușcat în mână , iar eu l-am tăiat la gât deși nu asta intenționam.S-a înfuriat rău, m-a împins cu picioarele și a mai tras un glonț în piciorul meu stâng.Urlam de durere , el a lăsat în urmă doar un simplu "javră". Sângeram , nu știam ce să fac , mă durea atât de rău.
*Eveline leșinase. Dem le-a zis oamenilor săi să aibă grijă de ea căci are nevoie de ea să fie în viață. A fost dusă la un medic de-al lor , și el luat drept prizonier.Acesta s-a ocupat de ea .Operațiile au durat patru ore , erau complicate , dar din fericire doctorul era un om extrem de priceput*
Era seară , aveam o mască cu oxigen la gură .Mă simțeam amețită , aveam o durere îngrozitoare.Speram să fiu într-o cameră de spital , dar se pare că iadul abia începuse pentru mine deoarece l-am văzut pe Demon venind.Nu cred ca voi mai rezista mult , gândurile negre mă apasă din ce în ce mai tare , sunt puternică dar nu pentru mult timp.Avea și el gâtul pansat, nu cred că l-am tăiat rău...
-Dacă nu aveam nevoie de tine te lăsam să mori pentru ce mi-ai făcut!
N-am spus nimic , am întors capul și am așteptat să plece.
*Dem și-a scos telefonul din buzunar și i-a trimis un videoclip lui Cristian , în care Evelin statea întinsă pe jos într-o baltă de sânge. La plecare i-a mai făcut o poză Evelinei , i-a trimis-o și pe aia și alătutri de ea mesajul "încă e în viață , dacă o mai vrei vino la Cabana de lângă pădure mâine la ora 16:30.Dacă nu ești acolo , o arunc în iaz."
CITEȘTI
În Umbra Trecutului ~Evelin
Teen FictionEvelin, o fată de doar 16 anișori se confruntă cu gândul de a continua să trăiască sau să renunțe la viață.Balanța dintre a trăi și a muri se înclina tot mai mult spre moarte ...însă poate o persoană o va salva înainte de a-și lua adio.