Era el , tipul care o salvase pe Evelin de la înec. A venit la ea să vadă cum se simte.S-a apropiat de ea și a mângâiat-o ușor pe cap.Stătea acolo și o veghea .Atunci s-a auzit un scârțâit de ușă , era un tip înalt și bine făcut .Când l-a văzut , tipul care o salvase pe Evelin s-a ascuns.
M-am trezit , un tip înalt se apropria spre mine , când am aprins becul era..... tata.
-Tată!?
-Evelin . A spus după care m-a strâns la pieptul său.
-Tu ce cauți aici ? Adică , sunt extrem de supărată pe tine , tată. M-ai părasit când aveam cea mai mare nevoie de tine.
-Eve , scumpo , mă lași să vorbesc ?
-M-ai părăsit tată.
-Nu te-am părăsit , Eve. Mama ta m-a obligat să plec.
-Ești un mincinos , acum ce cauți aici ? Atunci din spatele său apare o fetiță micuță care se uita cu ochii ei mari la mine.
-Eve.
-Și ea cine mai e?
-E surioara ta .
- Nu , nu e. Pleacă naibii cu tot cu ea . Vă urăsc! spun bătând cu pumnii în saltea. De ce am nimerit fix în familia asta ?
Tata s-a îndreptat spre ușă , iar când era aproape să iasă a spus " O cheamă Kirra Evelin".Mi-am băgat capul în pernă și am așteptat să plece. Odata cu ieșirea sa din încăpere a ieșit și super-eroul Evelinei de după ușă.
-Uite , nu trebuie să fii atât de dură cu el , mi-a spus.
Atunci m-am bruscat și am țipat fără să vreau.
-Șhh! și-mi pune mâna la gură.
-Cine naiba ești și ce cauți aici ?
-Sunt un nimeni...
-Stai , îmi amintesc de tine...Ești tipul peste care am dat din greșeală, aceai lacrimi în ochi și...
-Termină!Da , sunt acel tip .
-Ce cauți aici?
-Am venit să mă asigur dacă ești în siguranță.
-Să te asiguri?
-Da , eu te-am scis din apă.
-Deci mă urmăreai.
CITEȘTI
În Umbra Trecutului ~Evelin
Novela JuvenilEvelin, o fată de doar 16 anișori se confruntă cu gândul de a continua să trăiască sau să renunțe la viață.Balanța dintre a trăi și a muri se înclina tot mai mult spre moarte ...însă poate o persoană o va salva înainte de a-și lua adio.