Gardian

27 3 0
                                    

Era târziu , nu știam ce se întâmplă.Dem m-a luat de mână și m-a scos afară. Ce loc superb era afară , n-ai crede că în cabana aia se poate întâmpla ce mi s-a întâmplat mie.S-a uitat la ceas , în toate direcțiile după care m-a târât până la iaz.
-Vezi ?Nu a venit.(rânjește )
-Cine să vină? l-am întrebat nedumerită.
-Gardianul tău.
-Gardianul meu?
-Evi , nu te mai preface ca nu știi despre ce vorbesc.(zice acesta în timp ce se plimbă cu mâinile la spate de colo-colo.)
-Mă numesc Evelin , nu Evi!(spun clar și răspicat)
-Oh (râde) , se pare că gardianul tău n-a apucat încă să-ți zică..ce drăguț, o să mori și n-o să aflii adevărul..(mă privește fix în ochi)
-Ce gardian ? Ce adevar?
-Mai bine îl lăsăm pe el să-ți spună(arată spre Cristian care venea din pădure)
-Cristian?!exclam surprinsă de apariția lui.
Eram atât de fericită că era acolo , dar în același timp confuză..de unde știa unde sunt ? si toată treaba spusă de Dem m-a bulversat..ce gardian ?*
-Evelin , ești bine ? (vine lângă mine și verifică rănile).
-Tu ce crezi ? Ce treabă ai tu cu tipul ăsta ? (țip la el cu ură)
-Dem!(strigă nervos)Dă-i drumul ei!La mine e ceea ce cauți , nu la ea. -Cristian
-Oh, știu .De aia am luat-o pe ea drept prizonieră.-Dem
-Ce?-Evelin
-Dem , dă-i drumul! -Cristian (acesta se îndreaptă către Dem până ce au dat cap în cap.)
-Ușor bestie! Te transformi de față cu Evi.(spune acesta îndepărtându-l)
*În acel moment Cristian și-a dat seama că ochii i se făcuse roșii , iar camșa de pe el mai avea puțin și crăpa pe spate.S-a calmat imediat la auzita numelui Evelinei și și-a schimbat culoarea ochilor.Când s-a întors către Evelina , aceasta era traumatizată , se bâlbâia la fiecare cuvânt spus.
-Ce...ce..ce ești ttu?
Cristian a vrut să-i explice dar ea s-a panicat și a leșinat văzând că Dem se apropie cu un cuțit.
*Cristian s-a transformat în gardian și l-a ucis pe Dem , care era demon.Un gardian este ca un om , doar că are aripi , ochii roșii și are voie să atace doar când viața celui pe care-l protejează este în pericol.Un gardian se recunoaște după semnul de pe pieptul său.Și pe lângă toate acestea are puterea de a se face invizibil atunci când e nevoit.
Cristian a luat-o pe Evelin și a dus-o la spital . Acesta s-a așezat lângă patul Evelinei și-o veghea.
Șiiiii un final fericit , oarecum... finalul acestui capitol , mai am de scris :))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 06, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

În Umbra Trecutului ~EvelinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum