chapter two

4.4K 204 11
                                    

Az is olvassa el, aki már olvasta, ugyanis átfogalmazódott, és van benne olyan rész, ami eddig nem volt. Remélem tetszik, jó olvasást!

- Brook! Gyere reggelizni - nyitott be szobámba apu, ám amikor meglátta, hogy még az ágyban fekszek, felnevetett. - Ugye nem terveztél egész nap aludni? - ült le mellém és megsimogatta a lábamat.

- Nem, csak szörnyen kényelmes az ágy - terültem szét.

- Na, ennek örülök. Terveztél valamit mára?

- Gondoltam szétnézek a környéken. Miért?

- Be kéne menni a sulidba pár papírt elintézni. Anyáddal úgy gondoltuk, hogy reggeli után be megyünk mindannyian, aztán felfedezhetnénk együtt a várost - vázolta fel a tervet.

- Jó. Mi a reggeli? - keltem ki az ágyból, majd felhúztam a redőnyt.

- Hát kisasszony, azt majd meglátod, ha lefáradsz.

- Ajj apu - nevettem fel.

Belebújtam a mamuszomba és apuval együtt indultunk reggelizni. Amint megéreztem a bacon illatát, apura pillantottam, és elkezdtem lefelé futni. Apu rögtön utánam eredt. Már kiskorom óta szokásunk, hogy aki hamarabb ér az asztalhoz, egyel többet ehet, mint a másik. Eleinte csak apuval versenyeztünk ezen, később Alice is beszállt a mókába.

- Hohó, Brooklyn Rosenfield, óvatosan! - rivallt rám anyu, amikor majdnem fellöktem.

- Bocsánat! - kiabáltam vissza, mire anyu csak felnevetett.

- Jó reggelt Szívem! - lassított le apu anyu mellett, és egy puszit nyomott az arcára.

- Nyertem - vigyorogtam apura, amikor elfoglalta a helyét.

- Csak hagytalak nyerni.

- Persze persze. Szóval, enyém az egyik baconod?

Egyszerre röhögtünk fel, majd neki álltunk a reggelinek. Mint minden étkezés, ez is vidáman telt. Sokat röhögtünk, apu szokásosan mondta a vicceit, amit már ezerszer hallottunk, de muszáj rajta röhögnünk, különben apu besértődik, és annak sosincs jó vége.

Reggeli után segítettem anyunak rendet rakni, majd elkezdtünk készülődni. Felrohantam a szobámba, hogy rendbe hozzam magam. Bevallom, a legtöbb időt a gardróbban töltöttem. Végül egy rövidgatyát, hozzá egy trikót és egy szandált vettem fel. Hajamat kifésültem és felraktam egy kis sminket. Fejem tetejére raktam a napszemüvegem, zsebembe raktam a telefonom és le mentem.

- Mehetünk? - kérdezte anyu, aki épp a cipőjét vette fel.

- - Aham.

- Apád már kint vár, mindjárt megyek én is.

Apu a ház előtt állt egy fekete Toyota camry-vel. Felraktam a fejemre a napszemüvegemet, döglesztő meleg volt. Bepattantam hátra, ahol már ment a lég kondi. Amint anyu és Ali is beszállt a kocsiba, elindultunk. Nagyjából 10 perc múlva érkeztünk meg a sulihoz. A nagy bejárat felett ott díszelgett hatalmas betűkkel az iskola neve. St. Margaret High School. Az épület krém színű volt és két emeletes. A bejárat előtt pár fokos lépcső volt, és itt volt a hirdető tábla is. A lépcső jobb oldalán bicikli tárolók voltak, a másikon pár pad. A parkoló és a placc most teljesen üres volt. Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk. Elfogott egy rossz érzés, de nem csak attól, hogy ilyenkor bekell jönnöm. A főfolyosó zengett a lépteinktől. Azt is hallani lehetett volna, ha egy tű leesik. A folyosóról jobbra is vezetett egy kisebb folyosó, itt volt az orvosi és az igazgatói iroda. Két-két fotel, és egy kávézó asztal kapott helyet. Apu bekopogott az igazgató ajtaján és a válaszra várt. Amikor ezt megkaptuk, beléptünk a terembe. Az igazgató asztala előtt négy szék állt. Alice ült a legszélére, mellé anyu utána én és apu. Az igazgató, név szerint Mr. Walls negyven év körüli lehetett, barna haja már őszülni kezdett. Fehér inget viselt vörös nyakkendővel és szürke mellénnyel.

Stay With Me |C. D.|MAGYAR|Átírás alatt|Where stories live. Discover now