Olvasd el, fontos!
Sziasztok, igen, még élek.🤗 Ismételtem eltüntem egy hónapra, és bár tudtam mire fogni, továbbtanulás, család stb... De nem szeretnék kifogásokat gyártani.
A lényegre térve.
Szerintem, akik ezt most olvassák, illetve már a kezdetektől követik a történetet, azok tudják, hogy átírom a történetet. Igen, tudom, ezzel se haladok nagyon, ugyanúgy, ahogy a következő részekkel sem. Akik mostanában olvasták az előző részeket (főként azok), észrevehették, hogy elég durván zavaros az egész, az történetbeli idők is összevissza vannak, szóval egy nagy tintafolt az egész.
Az a helyzet, hogy most jöttem rá, hogy azért halad lassan a következő rész, mert még én se tudom, hogy térben és időben merre állok arccal. Illetve teljesen máshogy írok, mint mondjuk a 20. rész környékén, tehát már azt is felfedeztem, hogy most már máshogy írnám, mint akkor. Elég nagy bajba vagyok, mert az átírást is kellene csinálnom, valószínűleg bővülne is jó pár résszel, és a részeket is kéne folytatnom. Szerintem egy páran gondolják, hogy min agyalok. Leszedném a részeket, de kitudja, hogy mikor kerülnének vissza, így inkább hagynám ilyen rémesen ahogy van, és útközben javítanám, ahogy most, csak hát ezt se tudom biztosan, hogy milyen időközönként tudom javítani, és feltölteni a javítottat.
Most egy eldöntendő kérdést tennék fel nektek.
Szedjem le a még át nem írt részeket, és szépen lassan töltsem majd vissza, vagy az első rész elé csináljak egy "fejezetet" amiben leírom a dolgokat, hogy miért lehet itt-ott összefüggéstelen, érthetetlen stb, stb.
Szívem szerint a második lehetőség felé hajlok, de tényleg kíváncsi vagyok a ti véleményetekre.
Bár jönnek néha lájkok, szóval annyira rémes nem lehet, de légyszi írjátok meg komiba, vagy privibe, hogy neked/nektek melyik ötlet tetszik jobban. Illetve! Akik mostanában kezdték el olvasni, vagy akik csak emlékeznek az előző részekre, írjanak, hogy mi a véleményük. Remélem, hogy venni fogjátok a fáradtságot, és valamilyen formában reagáltok erre az egészre.
Köszönöm, hogy elolvastátok, legyen szép délutánotok!❤
ESTÁS LEYENDO
Stay With Me |C. D.|MAGYAR|Átírás alatt|
Fanfic"- ᴄsᴀᴋ ᴀᴢᴏɴ, ʜᴏɢʏ ᴠᴀɴ ᴇɢʏ ᴘʟᴜsᴢ ᴘᴏɴᴛᴏᴅ - sᴢᴇᴍéʙᴇ ɴéᴢᴛᴇᴍ, ᴍᴀᴊᴅ ʟᴇᴄsᴜᴋᴠᴀ ᴀ ᴅᴏʙᴏᴢ ᴛᴇᴛᴇᴊéᴛ, ᴇʟɪɴᴅᴜʟᴛᴀᴍ ᴀᴢ ᴇᴍᴇʟᴇᴛʀᴇ. ᴀ ʟéᴘᴄső ᴀʟᴊáʀóʟ ᴍéɢ ᴠɪssᴢᴀᴘɪʟʟᴀɴᴛᴏᴛᴛᴀᴍ ʀá. ᴍᴏsᴏʟʏɢᴏᴛᴛ. Éɴ ɪs ᴇᴢᴛ ᴛᴇᴛᴛᴇᴍ." ᴍᴇʀᴛ őᴋ ᴀᴢᴏᴋ. ᴀᴋɪᴋ éᴠᴇᴋɪɢ ᴇɢʏᴍás ɴéʟᴋüʟ éʟᴛᴇᴋ. ᴍéɢɪs ʙᴇʟᴇʜᴀʟɴ...